Primark duo oogschaduw grijstinten.

Hoi Beauty,

Bij de Primark spotte ik dit kleine doosje in de sale voor €0,50 cent. Ik gooide het meteen in de winkeltas van de Primark en keek verder. Nu is het tijd om te testen.. is het wat of is het gewoon niks.

image

Je kan door het open gat de kleur zien. Een licht grijze tint maar ook een donkere.

image

De ingrediënten.

image

Zo ziet hij eruit. Rond, zwart en een plastic doorzichtige deksel. Deze doet mij een beetje aan MAC denken.

image

Hij gaat wel moeilijk open vind ik zelf. Ik zit er wel zeker 20 seconde mee te prutsen om hem open te maken. De ene keer gaat het makkelijker dan de andere keer.

image

De swatches. De licht grijze kleur is zilvergrijs. En de donkere kleur nijgt eerder naar zwart. De dekken redelijk.

image

Op deze foto heb ik 3 laagjes van beide aangebracht. Je ziet dat je de kleur makkelijk kan opbouwen. Heel handig als je geen extreme look wil.

Daarnaast zie je 1 veeg licht en 1 veeg donker door elkaar.

Voor €0,50 hoef je hem dus niet te laten liggen. Een handig product voor bijvoorbeeld op reis. Hij neemt niet teveel ruimte in beslag. Of gewoon leuk om te experimenteren. Hij is ook totaal niet kruimelig.

Koop jij wel eens make up bij de Primark?

Liefs Shannon

11 gedachtes over “Primark duo oogschaduw grijstinten.

  1. Jeetje en dat voor €0,50…niet slecht! Waren er ook nog andere kleuren combinatie’s? En ja ik koop ook wel make-up bij de Primark. Laatst nog een oogschaduw/bronzer palette en een lipstick. En nagellak 😉 Xx

  2. Jammer genoeg woon ik niet in de buurt van een Primark, maar eind volgende maand kom ik er wel in de buurt en dan ga ik er echt even kijken…ik heb een aantal dingen gezien bij ander bloggers waar ik erg nieuwsgierig naar ben…de oogschaduw is echt leuk( haha bja ik ben een echt budgetmiepje)

Geef een reactie

