Doelen voor september!

Hallo september!

Al vaker zag ik dit voorbij komen. Doelen voor de maand … Mij leek het leuk om dit ook een keer te doen! Ik heb deze maand 4 doelen gemaakt om te ‘voltooien’

image

Allereerst wil ik een keertje vloggen deze maand. Meer om te wennen om voor de camera te praten. Het is nogsteeds wennen!

Ook wil ik meer bewegen. Deze vakantie heb ik eigenlijk alleen maar stil gezeten, school komt eraan dus meer bewegen, vaker naar school fietsen. Ik heb ook hele andere tijden. Zo begin ik vandaag pas om 14.00 uur en ben om 19.00 uur klaar. Geen smoesjes meer om te zeuren dat het te vroeg is om te fietsen.

Deze maand moet ik ook een beetje sparen. Ik ga volgende maand namelijk op studiereis naar Barcelona, okee niet in Barcelona zelf maar ik kom daar wel! En graag wil ik daar wat spulletjes kopen. Wel mag ik van mezelf LE kopen. Ik heb genoeg make up en daar moet ik het deze maand ook maar mee doen.

En als laatst. School begint weer en toch wordt het waarschijnlijk weer een tikje zwaarder. Ik wil me goed focussen op school zodat ik dalijk meteen op stage kan en niet teveel achter loop!

Dit waren mijn doelen voor deze maand. Hopelijk hou ik mij hieraan, en natuurlijk komt hier ook de uitslag van online!

Stel jij doelen voor jezelf?

Liefs Shannon

7 gedachtes over “Doelen voor september!

Geef een reactie

