Essence autumn 02 keep calm & go for a walk

De nieuwe collectie van essence is uit. De lijn van Hello autumn heeft mooie producten liggen. En vandaag review ik er 1 van. Het oogschaduwpalet in 02 – Keep calm & go for a walk.

image

De vormgeving is vrij basic. Het ziet er goedkoop uit. En heeft een print erop. Je ziet de zes kleurtjes door de verpakking heen. En ook zie je dat er een kwastje met 2 sponsjes erbij zit.

Maar opzich is het ook handig om te weten welke kleuren in het doosje zitten. Daarom vind ik het ook wel een fijne vormgeving hebben.

Dit palet heeft precies de grootte van het Absolute nude palet van Catrice. Alle lijnen zijn volgens mij wel hetzelfde. Alleen die van Catrice ziet er iets duurder uit door de zwarte verpakking.

image

Op de achterkant staat een ‘ gebruiksaanwijzing’  en verdere informatie. Verder niet veel bijzonders.

image

Dit is het doosje open. Op het eerste oog zien ze er mooi uit! Nu nog de swatches afwachten.

image

De swatches. Hmm het is niet sterk gepigmenteerd, jammer. Wel kan je de kleurtjes makkelijk opbouwen. Met 3 laagjes heb je een goed gepigmenteerde streep. Een ooglook met die palet komt snel online.

Ik vind het wel hele mooie kleurtjes hebben! Donkergroene tinten en natuurlijk prachte bruine.

In dit palet zitten goede highlighter kleuren, prima kleuren voor op je ooglid en ook donkere tinten voor in je arcadeboog!

image

Dit zijn drie laagjes. Veel pigment. Dit palet is bij mij gelukkig niet kruimellig!

Ze hebben allemaal een lichte glitter, en ik vind ze stuk voor stuk prachtig! Jammer dat ze niet in 1 veeg al goed dekken.

Dit palet is te koop bij de Kruidvat en kost € 3,89. Deze collectie ligt net in de winkel dus waaschijnlijk kan je deze nog scoren!

Een look hiermee komt er dus nog aan!

Waar ben jij benieuwd naar uit de nieuwe Essence herfst collectie ?

Liefs Shannon

5 gedachtes over “Essence autumn 02 keep calm & go for a walk

  1. Ik ben zeker nieuwsgierig naar dit leuke palette, vooral de heel donkere tinten vind ik heel mooi! ook wacht ik geduldig op de ooglook die je ermee gaat maken…leuk!

  2. Wat een mooie kleurtjes! Ik zou het persoonlijk niet zo erg vinden dat ze niet in een veeg dekken, want dan kun je het gemakkelijker opbouwen :). Hier ga ik zeker eens voor naar de winkel!

Geef een reactie

