Nivea lip butter – Raspberry Rosé – Vanilla & Macadamia – Original

Al ongeveer een jaar heb ik de Nivea lip butter in Raspberry Rosé in mijn collectie zitten. Ik liep laats de Kruidvat in en zag daar de Nivea lip butters is de aanbieding voor €1,50 per stuk. Ik nam er twee mee; Vanilla & Macadamia en Original.

image

Je kon ze ook al in een shoplog zien op mijn Youtube kanaal, ik ben trouwens niet van plan om elke kleine shoplog op mijn blog te zetten. Je kan je abonneren op mijn Youtube kanaal om wel deze kleine shoplogs te zien.

image

Zo zag ik ze liggen. Er lag een bak vol met deze 3 soorten, misschien wel nog een maar die trok mij niet zo aan? Ik weet het niet meer. 

image

Vandaag ga ik ze gewoon alle drie reviewen. Raspberry Rosé is dan wel al gebruik, sorry alvast.

image

Links: Raspberry Rosé
Boven: Vanilla & Macadamia
Beneden: Original

image

Zoals je ziet zijn ze iets dikker dan dat je misschien wel bent gewend. Het zijn dus lip butters. Verzorgent voor je lippen. Heel fijn nu de koudere maanden eraan komen!

image

De swatches:

Links : Raspberry Rosé

Een roze tint. Deze ruikt heel fruitig, maar ook zoet. Kennen jullie Fruitella? Daar vind ik deze naartoe ruiken. Heerlijk!

Midden : Vanilla & Macadamia

Een mooi glansje, dat krijg je met deze lip butter. Hij ruikt heel warm.  Deze vind ik heel toepasselijk voor in de maanden november/december.

Rechts : Original

Ook hierbij krijg je een mooi glansje. Deze is geurloos. Eigenlijk had ik de ‘ echte’ Nivea geur verwacht. Maar heel handig, want dalijk raak je een geur zat en daar hoef je bij deze niet bang voor te zijn! Deze zit nu ook al meteen in mijn schooltas.

image

Op de achterkant van elk blikje staan nog de ingrediënten en verdere informatie.

Echte must haves dus voor deze herfst/ winter wanneer onze lippen toch weer net iets meer voeding nodig hebben. Ik denk dat ik Original het fijnst vind. Lekker smeren dus!

Heb jij al een Nivea lip butter in je collectie?

Liefs Shannon

7 gedachtes over “Nivea lip butter – Raspberry Rosé – Vanilla & Macadamia – Original

Geef een reactie

