Hello Autumn lip cream 01 Beauti-fall

Al meerdere keren zag ik deze lip cream voorbij komen bij de persberichten op verschillende blogs. Heel benieuwd was ik ernaar. De huls deed mij al denken aan de Stay matt lipcreams van 2 (?) jaar geleden

image

De verpakking: de huls deed mij dus denken aan de Stay Matt lip creams. Verder zit er een herfst printje op. En de naam van deze collectie.

image

Een sponsje daarmee kan je deze lip cream aanbrengen op je lippen.

image

Voor degene die de Stay Matt cremes niet kennen. Dit waren ze.

image

Op het eerste oog kan je denken dat Beauti-FALL een kleur van de oude Stay Matt creams zou kunnen zijn.

Laten we het maar swatchen!

Links :Beauti-FALL
Midden: Silky Red
Rechts: Smooth Berry.

image

Beauti-FALL en Silky red lijken wel wat op elkaar. Maar zijn niet hetzelfde.

Beauti-FALL is net een tint donkerder. Silky Red is ook wel net iets vuriger.

image

En dit is Beauti-Fall op mijn lippen! Zelf heb ik nog niet zo een kleur. Prachtig voor de herfst. Ook is de pigmentatie geweldig, en oh de formaat is ook super voor in je tas!

Deze lipcream kostte €1,99 en ik kocht het bij de Kruidvat.

Ze hebben ook meer een nude kleur in de collectie zitten. Zelf ben ik niet zo van nude.

Zou jij deze prachtige felle kleur aanschaffen of eerder de nude kleur?

Liefs Shannon

5 gedachtes over “Hello Autumn lip cream 01 Beauti-fall

Geef een reactie

