Wat zit er in mijn make up tas september 2014

Vandaag laat ik zien wat er in mijn makeup tas zit op dit moment. Deze producten pak ik de laatste tijd er steeds bij.

image

Dit zijn ze dan. Ik begin de laatste tijd steeds pas in de middag met mijn schoollessen. Dus ik heb genoeg tijd om mij op te maken.

image

Allereerst heb ik een bb cream van Maybelinne erin zitten. Deze gebruikte ik vorig jaar heel veel en eigenlijk was ik hem alweer vergeten. Hij dekt heel licht dus vergelijk hem niet met een dekkende foundation! Ik gebruik hem in de kleur light. Ik heb ook medium in mijn stash liggen maar die pak ik alleen echt in de zomer erbij. Ook zit er spf 30 in. Heel handig!

Ten tweede heb ik er een concealer in zitten. Dit is mijn tweede verpakking en zeker favoriet! Deze is van Essence dus makkelijk verkrijgbaar! Hij haalt de kringen onder mijn ogen weg! Dit is de kleur 20 soft beige

Essence all about matt poeder! O o o.. dit is al mijn 4e? Sinds een jaar gebruik ik het pas en ik heb tussendoor 2 andere geprobeerd. Maar deze blijft favoriet! En lekker budget!

En dan de poederkwast van Essence. Dit was mijn eerste echte kwast. En zeker een topper! Ik weet niet zeker of deze nog te koop is, of uit het schap is.

image

Dan linksboven een blush van Essence. Al een dikke pan zit hierin. Ook zeker een goede blush. Goed gepigmenteerd en brengt goed aan. Dit is nummer 10 adorable

Links onder zie je de highlighter uit de Wave goddess collectie. Dat is nummer 01 Sparkling goddess. Prima highlighter. Niet super geweldig

De roze blush kwast is van Essence. Ook van deze weet ik niet zeker of die uit het assortiment is. Maar fijn is die wel!

De witte foundation kwast is van de hema. Ik gebruik deze kwast voor mijn highlighter precies aan te brengen. Heel fijn!

image

Als oogschaduwbasis gebruik ik de I ❤ stage oogschaduwbasis van Essence. Een goede basis. Mijn oogschaduw blijft hierdoor zeker langer zitten!

Als oogschaduw palet gebruik ik MUA Undress me too. Oh wat een fijn palet! Ik hou er sowieso van om te kunnen kiezen als ik een look maak. Maar dit is zeker een favorier van de afgelopen maand, bijna geen ander palet aangeraakt!

En daarnaast zie je 2 kwasten. Ik vind ze niet super fijn. Maar ik ben nog opzoek naar andere. Deze zijn van de Kruidvat. Ze haartjes zijn vrij hard en prikken. Zit zijn de nummers: links 13 rechts 11.

image

Ook heb ik 2 mascara’s in deze tas zitten. Links een van Miss Sporty, de Incrediball mascara. Deze is voor lengte. Daarnaast zie je een mascara van Rimmel, en deze is voor volume.

Ook zie je een wenkbrauw potlood. Deze is van Catrice en heet volgens mij Brown eyed peas? Ik weet het niet zeker hoor! De laatste tijd ben ik weer meer van een wenkbrauwpotlood, en niet meer van de poeder.

En ook zit er een wenkbrauwgel in. Deze was transparant. Maar is door het kammen van mijn wenkbrauwen wat bruiner geworden. Eerst vond ik zit product niet fijn. Maar de laatste tijd toch wel!

image

Op dit moment zit er een Cherry baby lips in van Maybelinne. De hype van de babylips snapte ik nooit zo. Ik vind het namelijk geen geweldig product..

Een wimperkruller gebruik ik niet elke keer. Maar toch heb ik hem er wel voor de zekerheid erbij. Deze is van de Forever 21.

image

Ook heb ik een deo van Dove erin zitten. Dove is een topmerk qua deo’s.

En als laatste zitten er ook vochtige doekjes in voor eventuele foutjes. Deze zijn van de Primark.

Dit was de inhoud alweer van mijn make up tas! Ik wissel soms wel qua producten maar dit zit er meestal wel in! Ik heb vooral budget producten erin zitten omdat ik deze tas vaak mee neem. En het zonde vind als er dure producten kapot gaan.

Wat kan in jouw make up tas niet ontbreken?

Liefs Shannon

7 gedachtes over “Wat zit er in mijn make up tas september 2014

  1. Wat leuk om te zien! De concealer van Essence lijkt me erg prettig, al veel positieve verhalen over gehoord. En woow dat is wel echt dikke pan die je inderdaad geraakt hebt bij de blush, erg mooi kleurtje ook! x

Geef een reactie

