Vraag

Vandaag geen review maar een vraag. Ik blog nu al langer dan 6 maanden, maar wat mis je nog op mijn blog?

Ik schrijf vooral over beauty, omdat ik het heel leuk vind om producten te testen. Ik heb voor mijzelf deze maand een doel om geen make up te kopen behalve le.

Maar zouden jullie face of the day ’s leuk vinden? Of bijvoorbeeld meer fashion? Of wat kookrecepten?

Wat mis jij nog op mijn blog. Laat het hieronder achter ! Zo kan ik zorgen dat dit een blog wordt waar je alles vind wat je wil!

Liefs Shannon.

5 gedachtes over “Vraag

  1. Ik denk dat het vooral belangrijk is om de posten wat jij leuk vind om te doen, je kan bijv. op vaste dagen bepaalde soort posts doen (beauty, fashion, persoonlijk, food, etc) en dan kijken hoe men daarop reageert. 🙂

  2. Mijn enige tip als beautyblogger: schrijf lekker waarover je zin hebt. Dan lees je als bezoeker het enthousiasme en de wil die erachter zit. Succes met bloggen! 😉

    Ps. Je kan momenteel een groot pakket op mijn site winnen. Care to join?

  3. Tja, ik denk dat je gewoon lekker moet schrijven over wat jij fijn vind, maar dat hebben de meeste dames al gezegd…tenslotte gaat het echt voornamelijk om jou, wij mogen meekijken, zo zie ik dat eigenlijk….volg je gevoel daarin….( denk ik )
    groetjes Petra

Geef een reactie

