Liebster award!

Meerdere malen ben ik genomineerd voor de Liebster Award! Eindelijk heb ik de tijd om goed te zitten voor de vragen en deze te beantwoorden. Ik ben door 4 bloggers genomineerd dus extra veel vragen, benieuwd?liebsterblogaward

 

 

Allereerst was ik genomineerd door Melissa van http://www.rockinheels.com/ ! Oh wat was ik blij dat ik was genomineerd, Ik voelde me op het moment dat ik het las zo blij! Heel erg bedankt voor het nomineren Melissa! Bekijk allemaal zeker haar blog.

Logo

 

Melissa heeft 11 vragen voor mij achter gelaten, benieuwd?

 

1. What’s your favorite subject to post about on the blog?
 
Sowieso make up! Ik hou ervan om swatches te maken, foto’s ervan te maken ( ik hoop snel een nieuwe goede camera te kunnen kopen) en boven dien er verschillende looks mee te maken.  Mij zal je bijvoorbeeld niet zo snel zonder swatches op mijn armen zien, wel weggevaagd natuurlijk, sommige producten blijven zo goed zitten!
 
2. Are you aware of the beauty products you use, do you check if they are animal cruelty free?
 
Eerlijk gezegd let ik hier niet zo goed op. Ik test altijd producten in de winkel, en stop ze als ik ze er mooi uit vind zien snel in mijn mandje.
 
3. What is the reason you started blogging?
 
Ik kijk al een aantal jaar naar diverse blogs. Ik gebruik nu zelf ongeveer een anderhalf jaar echt make up. En vaak kreeg ik te horen van: Oh hoezo begin je geen blog? Je make up ziet er leuk uit. Na maanden twijfelen hakte ik die knoop door. Ik heb hiervoor wel een blogs gehad over nagellakjes maar die zijn al offline.
 
4. Describe your style of fashion 🙂
 
Oh moeilijk, ik heb niet echt een bepaalde stijl. Ik hou heel erg van jurkjes en rokjes. Hiervoor moet ik snel panty’s kopen, maar ook hou ik heel erg van losse kledingstukken. Ik hou wel van schattig gecombineerd met stoer.
 
5. What are your goals for this year?
 
Rustig aan doen, richten op school en ik merk zelf wel wat er op mijn pad komt. Maar vooral door bloggen! Het liefst elke dag,  tot nu toe lukt het nog met school 7 dagen per week!
 
6. What’s the scariest thing you ever did?
 
Oh wat een leuke vraag !  Uhm, Ik weet het eerlijk gezegd niet zo 1 2 3.. Wel zou ik ooit willen bungee jumpen, als ik dat ooit heb gedaan zal ik terug denken aan deze vraag!
 
7. Name the perfect meal we all should try out this week!
 
Een salade met krieltjes, spekjes, kip, selderij, mayonaise, creme fraîshe, ui en nog wat groente extra er doorheen. En vergeet natuurlijk geen zout en peper. Een heerlijke maaltijd salade. Natuurlijk kan je wat weglaten of juist toevoegen. Hmm zou er nu alweer trek in hebben.. Eigenlijk wel een ongezonde salade ! Haha, mag wel voor een keertje!
 
8. If you could change your name, what would it be?
 
Oh mijn echte naam of mijn blog naam? Mijn voornaam, oh dat is moeilijk.. Ik zou wel een naam willen die je niet zo snel tegenkomt, en dan begint met een letter zoals de Q of Y, kom je niet zo snel tegen! haha. En mijn blog naam wil ik inderdaad nog veranderen, maar in wat precies weet ik nog niet!
 
9. What are the perfect shoes to wear right now?
 
Enkellaarsjes of nog gewoon lekkere platte schoenen! Hangt een beetje van het weer af!
 
10. Describe the perfect day
 
Oh moeilijk! Ik hou echt van elk seizoen. Elk seizoen heeft zo zijn voordelen maar zo ook zijn nadelen. Toch ga ik dan maar voor een dag met lekker veel zon, met een licht windje en dat het  ook zo in de avond blijft. Een heerlijke dag voor op het strand, op een terras, een barbecue, het park, een dagje shoppen of voor het pretpark!
 
11. What’s the best life quote that always comes in handy?

Eerlijk gezegd heb ik er geen een!

Dankjewel Melissa voor de hele leuke vragen!

Ook ben ik genomineerd  door Nicole van https://nicolish.wordpress.com/, Nummer twee ! Oh dat had ik dus echt niet verwacht. Zeker omdat ik mijn blog net weer had opgepakt. Ook jou Nicole, wil ik heel erg bedanken! Bekijk ook zeker Nicole haar blog! Ook Nicole heeft 11 vragen voor mij achter gelaten!

1. What is your all time favorite beauty product?

Ik denk eigenlijk toch wel nagellak, meestal heb ik wel iets van nagellak op! Dit neemt ook het grootste deel van mijn stash in.

 2. Which product do you regret buying?

Spijt niet zozeer, ik maak er altijd wel iemand gelukkig mee, maar ik denk de quatro oogschauw paletjes van de Action, Ik heb zomerse tinten, maar er komt heel weinig pigment vanaf.. Misschien moet ik voortaan voor een donkere gaan!

3. What is your biggest makeup fail?

Hmm een droge huid met een poeder erover, dat was de enige keer dat ik een opmerking kreeg!

4. What is your best makeup tip or trick?

Oefenen oefenen oefenen! Hoe meer je oefent hoe beter je make up uit kan laten komen.

5. Why did you start blogging?

Ik kijk al een aantal jaar naar diverse blogs. Ik gebruik nu zelf ongeveer een anderhalf jaar echt make up. En vaak kreeg ik te horen van: Oh hoezo begin je geen blog? Je make up ziet er leuk uit. Na maanden twijfelen hakte ik die knoop door. Ik heb hiervoor wel een blogs gehad over nagellakjes maar die zijn al offline.
 
 6. Mascara or browproducts?
Oh nee he, dit vind ik dus echt moeilijk.. Ik denk mascara, want door mascara komt je oogschaduw ook mooier uit! Maar nooit meer wenkprauw producten, dat kan niet hoor!
 
7. What’s your favorite part of blogging?
 
Swatchen!
8. Do you wash your makeup brushes everyweek?
 
Ohnee, nu je het vraagt, ik weet niet meer wanneer de laatste keer was..
 
9. What is your favorite foundation?
 
Hmmm ik draag weinig echte foundation, ik heb er een van de Hema, Daar krijg ik volgens mij pukkeltjes van, en ik heb er 1 van Rimmel. Oordelen kan ik niet echt. Ik heb wel de bekende bb creams van Maybelinne, die vind ik wel fijn!
10. What is your favorite makeup brand?
 
Catrice, Niet te duur en gewoon goede producten!
11. Do you wear makeup when you don’t leave the house?
 
Oh ja hoor, maar soms is het ook fijn zonder make up!

 

Nicole, heel erg bedankt voor je leuke vragen!

Miss Maai

Oh ja en ook nummer 3 kwam binnen! De derde award kreeg ik van Maaike, van http://www.missmaai.nl/. Voor het eerst dat ik genomineerd werd en Nederlandse vragen kreeg. Wat ik heel speciaal vond is dat Maaike het in video vorm deed! Maaike heel erg bedankt voor het nomineren! En kijk ook zeker op haar blog!

De 11 vragen:

Als je één lipstick zou mogen kiezen die je voor je rest van je leven zou mogen gebruiken, welke zou dat zijn?

Een maar?! Uhm ik denk een mooie roze kleur, niet te fel, maar ook niet te licht. Een die in elk seizoen kan !

Wat is je grootste beauty miskoop geweest?

Spijt niet zozeer, ik maak er altijd wel iemand gelukkig mee, maar ik denk de quatro oogschauw paletjes van de Action, Ik heb zomerse tinten, maar er komt heel weinig pigment vanaf.. Misschien moet ik voortaan voor een donkere gaan!

…en je beste beauty aankoop?

Mijn Naked 3 palette! Oh hij is veel mooier dan gedacht!

Hoe zou jij jouw kledingstijl omschrijven?

Oh moeilijk, ik heb niet echt een bepaalde stijl. Ik hou heel erg van jurkjes en rokjes. Hiervoor moet ik snel panty’s kopen, maar ook hou ik heel erg van losse kledingstukken. Ik hou wel van schattig gecombineerd met stoer.

Heb je stijliconen? Zo ja, wie zijn dat?

Hier kan ik heel kort over zijn : nee.

Als je voor één make-up merk zou mogen werken, welke zou dat dan zijn?

Oh wat een leuke vraag! Geen high end, maar ook niet al te budget. Ik ga voor MAC, een mooie reeks lipsticks met een paar blushes, oogschaduw paletjes. Oh ja, ik kan er wel over dromen!

Wat heeft je geïnspireerd om te bloggen?

Eerst toen ik nog niet zoveel met make up had. Vond ik het gewoon leuk om te zien hoe andere zich opmaakten. Maar langzaam kreeg ik steeds meer liefde voor beauty. En natuurlijk de vele reacties om een blog te beginnen.

Wie is jouw inspiratie?

Iedereen. De mensen op straat, foto’s van modellen, je kan inspiratie overal vandaan halen!

Experimenteer je vaak met make-up?

Nee, ik moet er meer mee experimenteren! Meer kleur dragen, meer durfen.

Wat staat er op dit moment bovenaan jouw wishlist?

Zoveel! Naked2, en de 2 naked basics. Een aantal paletjes van Too faced. Een aantal MAC producten. Producten van Elf. Ik ben heel benieuwd naar Sleek. Het nieuwe W7 palet. Producten van Nars en van The Balm. Oh zo kan ik nog wel even doorgaan ! Haha

Wat is jouw favoriete YouTube kanaal?

Ik heb geen favoriet. Ik ben op diverse kanalen geabonneerd en die kijk ik meestal in de ochtend en in de avond.

In welke stad zou jij graag willen wonen?

In Nederland? Amsterdam of Rotterdam? Niet in het centrum maar in een rustigere wijk. En bijvoorbeeld Barcelona, Parijs of New York lijkt mij ook wel wat!

Maaike heel erg bedankt voor je leuke vragen!

 

En als laatste werd ik genomineerd door Daphne van http://pinkpurplebeauty.wordpress.com/! 4 maal genomineerd! Echt een lieverds zijn jullie! Ik voel me zo vereerd! Ook Daphne heeft 11 vragen voor mij achter gelaten!

Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen?

Ik kijk al een aantal jaar naar diverse blogs. Ik gebruik nu zelf ongeveer een anderhalf jaar echt make up. En vaak kreeg ik te horen van: Oh hoezo begin je geen blog? Je make up ziet er leuk uit. Na maanden twijfelen hakte ik die knoop door. Ik heb hiervoor wel een blogs gehad over nagellakjes maar die zijn al offline.

Welke comment is je het meest bij gebleven en waarom?

Oh wat een speciale vraag!

Ik vond de geur hiervan juist wel sterk, niet zo mijn ding! Maar wil wel graag een keer een andere proberen!

Deze comment. Hier besefte ik echt dat smaken heel erg kunnen verschillen. Wat voor mij onopvallend is, is voor iemand anders dus weer aanwezig.

Welke series volg je allemaal?

GTST, ja dit volg ik echt al jaren!

Wat is jouw dagelijkse make-up routine?

Bb cream – concealer -poeder – blush – poeder – highlighter- oogschaduwbasis – poeder – oogschaduw – mascara – wenkbrauwpotlood – wenkbrauwgel – lippenstift. Heel lijstje vol! Haha

Wat is het mooiste boek dat je ooit hebt gelezen?

Oh echt geen idee, ik ben geen boekenwurm, en lees meer spannende boeken. Oh titels vergeet ik ook altijd!

Wat doe je het liefst op een vrije dag?

Swatches maken voor mijn blog! Zodat ik mijn gezicht niet op te tutten voor een filmpje!

Waar haal jij je inspiratie vandaan voor je blog?

Overal! Op andere blogs, op straat en op internet.

Als je 1 dag met iemand zou mogen ruilen, wie zou dat dan zijn?

Een grote blogger!

Wat staat er op dit moment bovenaan je wish-list?

Zoveel! Naked2, en de 2 naked basics. Een aantal paletjes van Too faced. Een aantal MAC producten. Producten van Elf. Ik ben heel benieuwd naar Sleek. Het nieuwe W7 palet. Producten van Nars en van The Balm. Oh zo kan ik nog wel even doorgaan ! Haha

Experimenteer je vaak met make-up?

Nee, ik moet er meer mee experimenteren! Meer kleur dragen, meer durfen.

Hoe zou jij je kledingstijl omschrijven?

Oh moeilijk, ik heb niet echt een bepaalde stijl. Ik hou heel erg van jurkjes en rokjes. Hiervoor moet ik snel panty’s kopen, maar ook hou ik heel erg van losse kledingstukken. Ik hou wel van schattig gecombineerd met stoer.

Daphne heel erg leuk voor deze leuke vragen!

Regels:

De persoon die jou genomineerd heeft, link je terug in je bericht/blogpost.

Onderstaande 11 vragen moet je beantwoorden in je bericht/blogpost. Na het beantwoorden van de vragen moet je 11 bloggers nomineren.

De genomineerden moeten MINDER dan 200 volgers/followers hebben op Bloglovin’.

Bedenk 11 vragen voor de genomineerden

. De persoon die jou heeft genomineerd, mag je niet nomineren. De mensen die  je nomineert, moet je dit laten weten door hen een link naar jouw post te sturen.

Veel van jullie zullen al zijn genomineerd. Mocht je nog nooit genomineerd zijn. Dan kies ik jou! Ik heb 11 vragen voor je en deze mag je beantwoorden!

1. Als je heel je make up stash weg moet doen maar 1 item mag houden. Welke zou jij kiezen?

2. Liever gezichtsverzorging of make up?

3. Welke kleur komt het meest in jou stash voor?

4. Wat is het duurste product in je stash?

5. Welke make up hype vind jij gewoon niet ?

6. Zou je liever veel budget willen hebben of enkele producten maar high end ?

7. Wat is jouw signeture look?

8. Van welk product mag er wel een grotere verpakking zijn?

9. Welk product zou jij er vaker bij moeten pakken?

10. Hoe bewaar jij je make up?

11. Wat is jouw lievelings parfum?

Oh natuurlijk mag je ook mijn vragen overnemen en hierbeneden in de comments beantwoorden!

Liefs Shannon

7 gedachtes over “Liebster award!

Geef een reactie

