W7 in the buff.

En natuurlijk konden jullie een review van W7 in the buff al verwachten. Al een tijd zat hij in mijn review bak. Maar op een gegeven moment kwamen er zoveel revieuws van dit palet online, dat ik er maar even mee wachtte.

image

Een strakke vormgeving, niet teveel poespas, maar wel een beetje saai..

image

Er zit een dubbelzijdig kwastje bij,  en een beschermfolie voor over de oogschaduws.

image

Op de achterkant staan de namen én ingrediënten.

image

Deze 12 prachtige kleren zitten erin. Als je van nude oogschaduws houdt, is dit palet zeker iets voor jou.

image

De eerste 6 swatches: ik vind ze prachtig. Alleen de eerste vind ik een beetje tegenvallen qua pigment. Maar hij zou wel heel mooi als basis kleur kunnen.

image

Deze 6 vind ik nog mooier! Ook de zwarte kleur is goed gepigmenteerd! Ik vind dit palet denk ik wel stiekem iets mooier dan MUA Undress me too. Waarschijnlijk door die mooie zwarte kleur.

Wel zijn de oogschaduws iets wat poederig, dus kijk uit met fall out. Het palet kost €7,95 bij de op = op voordeelshop.

Zelf ben ik ook heel benieuwd naar het Urban Decay Naked Palet 2. Dat is natuurlijk de originele,  zou deze mooier zijn? Of toch niet ?

Ik wil zeer snel Naked 2 kopen om ook te reviewen!

Heb jij dit palet al in je stash? Zo nee, ga je hem nog toevoegen?

Liefs Shannon

7 gedachtes over “W7 in the buff.

  1. Het palette ziet er heel erg mooi uit, ik weet nog niet of ik hem aan schaf, dat ligt er bij mij altijd een beetje aan…momenteel ben ik niet zo van deze tinten, maar dat kan morgen wel heel anders zijn bij mij….
    groetjes Petra

Geef een reactie

