15 dingen die niemand vraagt tag

Deze grappige tag zag ik al vaker voorbij komen. En daarom lijkt het mij leuk om hem ook in te vullen!

 

1. Slaap je met de deuren van je kast open of dicht?
Ik ben wel zo een rommelkont die haar kasten normaal open laat. Maar nu ik mijn kleding niet meer in mijn kamer heb zitten; kan ik daar niks meer over zeggen.  

2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Nee eigenlijk nooit gedaan. Misschien voortaan maar wel doen, zo ontdek ik misschien nog wel nieuwe merken(?)

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Nee! Haha, ik zou het ook niet zo snel doen, tenzij hij er misschien voor het grijpen op de grond ligt en mijn naam er heel leuk op staat!

4. Gebruik je to-do lijstjes?
ja ik gebruik ze wel, maar na een paar dagen kijk ik er niet meer naar om..

5. Heb je sproeten?
Nee geen sproetjes. Ik vind ze wel schattig als ze subtiel aanwezig zijn!

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Ja! Vroeger toen ik klein was. Tijdens het buiten spelen hadden we soms geen zin om terug naar huis te lopen, en gingen we plassen in de bosjes bij het speeltuintje..

7. Hoe groot is je bed?
1 persoons.

8. Ben je lui?
Heel erg! Ik moet binnenkort maar aan een actievere houding werken!

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Uh.. nee? Misschien een beetje dat ik morgen naar school moet en om 9 uur begin tot 10, en daarna 2 uur geen les en nog niet weet wat ik moet doen?

10. Kauw je op pennen en potloden?
Nee, vroeger deed ik dat wel, en kauwde ik ook expres aan potloden, ik vond het wel leuk om mijn tandafdrukjes te zien. O Shannon toch..

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee.

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Ja soms als er echt niks op tv is. Maar meestal sla ik het toch over.

13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
Soms wel, dan ben ik toch wel benieuwd hoeveel trede er zijn. Vroeger telde ik een periode wel altijd de trede.

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?

Ja, alleen waar mijn zus en vader bij zijn hoor, gewoon even gek doen!

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Nee! Ik heb ook geen auto, en ben nog niet bezig met rijlessen, dus ik hoef het ook nog niet te weten!

Dit was de tag dan alweer. Ik hoop dat jullie weer een beter beeld van mij hebben gekregen.

Weet jij hoe je het oliepeil van een auto moet checken?

Liefs Shannon.

3 gedachtes over “15 dingen die niemand vraagt tag

  1. Hihi,. ja ik weet hoe je het olie peil moet checken maar das ook logisch dat ik het weet , mijn beide zoons zijn vrachtwagen chauffeurs en geloof mij dan moet je veel luisteren naar verhalen over auto’s…Ik heb al heel veel keren onder motorkappen gekeken en allerlei instructies gehad van de mannen….( dan knik ik, luister, loop mee enz….en ben altijd blij dat ik op mijn fiets weg mag rijden, of fijn met de trein ga )

Geef een reactie

