Essence 15 Honey Berry lipliner.

In het Essence schap zijn een aantal nieuwe producten toegevoegd zoals deze lipliner. Dit is 15 Honey berry. Een berry kleur dus! Ik hou wel van zulke kleuren. Ook heb ik extra lipstick aangebracht.

image

Ik heb de Essence lipliner 15 Honey berry gebruikt  en ook Catrice 270 Matt-erial girl, deze is uit het assoritiment, maar je kan welke andere berry/ paarse kleur gebruiken.

image

Dit zijn mijn lippen’naakt’.

image

Dit is het potlood. Een normale dikte.

image

Ik omlijn eerst mijn lippen.

image

En hierna vul ik ze in.

image

Als laatste breng ik nog een laag lippenstift aan.

En tada! Daar heb je je berry lippen!

Ik vind de lipliner heel fijn en dekt goed.

Lipliner: €1,-
Lipstick: €4,-

Zelf gebruik ik niet vaak lipliners. Dit is mijn tweede. Maar ik vind het wel fijn als een goede basiskleur.

Gebruik jij lipliners?

Liefs Shannon

12 gedachtes over “Essence 15 Honey Berry lipliner.

Geef een reactie

