Hello Autumn 01 walk in the park oogschaduw palet

1 september haastte ik naar mijn kruidvat in mijn dorpje. Daar hadden ze de collectie nog volop. Volgens mij was ik ook de eerste bij ons die een product van deze collectie kocht. Ik was rond 10 uur bij de Kruidvat. Sommige bloggers hadden dit palet al mogen ontvangen. En de swatches zagen er goed uit. Nu heb ik dit palet al met de groene kleurtjes gereviewd, en die viel nog wel tegen. De pigmentatie is niet sterk, maar kan wel goed geblend worden. Benieuwd wat ik van dit palet vind?

image


De vormgeving lijkt op die van Catrice, het Absolute nude palet. Het handige aan dit palet is dat je meteen de kleurtjes kan zien.

image

Op de achterkant staan een paar gebruiksaanwijzingen.

image

image

De kleuren: je hebt voor overal wel een kleur, highlighter, lidkleur, arcadeboog en ook voor de buitenste v zit er een kleur in.

image

De swatches: hmm jammer. De kleuren vallen weer iets wat tegen.. maar er is nog hoop misschien kan je deze kleuren ook opbouwen. Dit is trouwens met 1 laagje. Ook is dit palet iets wat poederig..

image

3 laagjes: de kleuren zijn een stuk sprekender. Zo had ik ze het liefst gehad in 1 veeg. Maar ach, je kan het tenminste opbouwen.

Zoek je een goed gepigmenteerd palet? Dan is dit palet niks voor jou. Zoek je een palet waar je een beetje mee kan experimenteren ? Of ben je beginnend ? Dan zou ik jou wel dit palet aanschaffen.

Het palet kost €3.79

Heb jij dit palet in je bezit?

Liefs Shannon

8 gedachtes over “Hello Autumn 01 walk in the park oogschaduw palet

  1. Ik vind het palette er wel goed uit zien, maar ik vind het ook wel fijn om iets minder gepigmenteerde oogschaduw te hebben. Met deze kleurtjes in ieder geval!

Geef een reactie

