Make up stash opruimen september 2014

Al een tijdje zat ik te twijfelen om of een duidelijke make up stash op te nemen of een opruim make up video, gisteren zag ik op YouTube dat Bianca van http://www.pinkit.nl een opruimvideo online had gezet. Ik hakte meteen de knoop door en maakte ook een opruimvideo!

Als jullie ergens een duidelijke review van willen zien, of bijvoorbeeld een bepaalde la, laat dat dan hier benden achter!

Liefs.

9 gedachtes over “Make up stash opruimen september 2014

      1. Dat gaat toch bij de meeste mensen zo, tenminste bij mij wel beginnen we weer gewoon opnieuw… 😉 ( ik had vandaag opruimdag, moet gewoon wel eens gebeuren)

  1. Wat een fijne video! Ik heb zelf pas mijn beautyhoek in de badkamer ook maar even opgeruimd dat was alweer behoorlijk uit de hand gelopen haha! Mijn stash is op zich verder wel best netjes, alleen die wil ik nog leuker en mooier op gaan bergen 🙂

Geef een reactie

