Seven sins tag

Deze tag zag ik al vaker voorbij komen. En ook ik ben getagd! En wel door Lous van http://metloes.blogspot.nl/ ! Dankjewel! Ik vind het heel leuk om tags in te vullen! Nou laat ik maar snel beginnen.

Luxuria – lust

Welk item staat het hoogst op je verlanglijstje?

Oh nee, dit is toch echt een van de moeilijkste vragen die er zijn, ik heb er niet 1  die ik heel graag wil, misschien wel 10 of nee 20 ?! Ik heb lijstjes vol, maar nu bovenaan heb ik nog een aantal palettes van Urban Decay, Smashbox en van Too faced. Een paar prachtige producten van Nars. Oh ook een Chanel mascara. Ik wil ook nog steeds bij ELF bestellen, en nog wat nieuwe producten van Catrice. Kiko trekt mijn aandacht de laatste tijd ook wel.. Oh en vergeet het prachtige merk MAC niet. Ik ben ook heel erg benieuwd naar het merk Sleek.. Liplacquers en het w7 in the night palet staan ook op mijn wishlist. Ik kan nog wel even verder gaan hoor! Haha.

Gula  – gulzigheid

Welk merk komt het meeste voor in je stash?

image

Ik denk Essence, Als ik mijn dorp in ga loop ik meestal toch langs het Essence schap en daar scoor ik meestal wel iets. Lekker budget! Mijn oogschaduws zijn vooral van Essence

Avaritia  – hebzucht

Wat is je duurste item uit je stash?

image

De Naked palettes ! Naked heb ik van een vriendinnetje gekregen, en Naked 3 heb ik zelf gekocht. Naked 2 moet snel toegevoegd worden aan mij stash! En ook de Naked basics pallettes! Die zullen zo handig zijn voor in je tas!

Acedia – Luiheid

Welk product durf je te vergeten door luiheid?

image

Bodylotion, parfum en nagelverzorging! Oh parfum vergeet ik door de haast, en de andere 2 vind ik niet zo fijn omdat het zo vettig en plakt. Bleh, ik moet er maar mee dealen. Mijn onderbenen zijn bijvoorbeeld zo droog!

Ira – woede

Met welk product heb je een haat liefde relatie?

image

Eyeliner, oh vandaag nog.. Na tijden deed ik het weer op. Nou het zag er niet uit! Ik proberen weg te halen, al helemaal een ramp! Mijn neus ogen en wangen zaten onder! En dat nou net als je haast hebt.. Net een panda.

Invidia – jaloezie

Welk product/item staat geweldig op anderen, maar verschrikkelijk op jezelf?

image

Ik hou er sowieso niet echt van.. Maar nude lippenstift. Het kan op een een of andere manier echt niet bij mij! Die ‘my lips but better’ kleurtjes kunnen nog net wel!

Superbia – trots

Welk product zorgt ervoor dat je jezelf beter voelt?

image

Een hele mooie lipkleur. Daarom draag ik meestal ook felle kleurtjes! Ik voel me dan meer vrouwelijk en zelfverzekerder!

Heb je deze tag nog niet gedaan dan nomineer ik jou! Ik denk dat de meeste deze tag al hebben gedaan op hun blog!

Waardoor voel jij je trots?

9 gedachtes over “Seven sins tag

  1. Leuk om dit te lezen, ik voel mij toch wel het aller meest trots als ik een complimentje, in de supermarkt ofzo, krijg over oogshaduws die ik draag…dat doet mij echt heel erg goed!

  2. Leuk dat je deze tag ook hebt gedaan! Ik sluit me helemaal aan bij wat je bij trots zegt; ik vind ook dat een mooie lipkleur zoveel verschil kan maken! Het maakt je look helemaal af 🙂

Geef een reactie

