Mijn 1e vlog

Wat vinden jullie? Een weekvlog of 1 specifieke dag vloggen?

Liefs Shannon

8 gedachtes over “Mijn 1e vlog

  1. Altijd leuk, een vlog! Alleen is de video in het begin wel wat donker en de belichting is soms een beetje ‘off’. Ik kan me inderdaad inbeelden dat het raar is om zo in het openbaar te vloggen, hehe 🙂 En nee, cadeautjes tellen inderdaad niet 🙂 Dus dat doel heb je zeker niet verbroken. Ik woonde vroeger ook vlak bij de bushalte naar school, inderdaad handig.

  2. Leuk om een keer een vlog van je te zien! Het is wel echt wennen vind ik zelf om te vloggen, daarom doe ik het eigenlijk alleen als ik iets bijzonders ga doen die dag, misschien is dat voor jou inderdaad ook wel een goed plan! 🙂

  3. Leuk! Alleen zou ik je telefoon volgende keer wel draaien, zodat je hele beeld gevuld wordt. Dat vind ik persoonlijk fijner om naar te kijken!

Geef een reactie

