Head & schoulders menthol fresh

Oke, normaal review ik niet echt shampoos of douchegels, omdat ik toch meestal steeds dezelfde gebruik. Ik had op een gegeven moment zoveel last van schilvertjes dat ik het wel te erg vond worden. Dus ik wilde overswitchen voor even, misschien hielp dat? Bij het rondvragen van: Welke shampoo kan je goed gebruiken als je schilvers hebt? En vaak kreeg ik het merk Head & schoulders te horen. In de winkel ging ik dus bij Head & schoulders kijken. Hmm welke geur zal ik kiezen? Ik koos voor Mint Fresh.

image

Dit is de flacon dus. Jullie kennen ze vast wel. Wel eens gezien op tv of in de winkel.

Een witte fles en de geur staat erop gedrukt zegmaar.

De geur is dus heel erg ‘minterig’.

image

Op de achterkant staan de ingrediënten. Ook zie je dat de fles 300 ml bevat. Het potje met de 12m betekent dat de werking sowieso 12 maanden goed is en dat na de 12 maanden de werking iets meer afzwakken, na een langere tijd kan het product bederven. Ik zelf kijk daar nooit naar. Ook niet bij makeup.

image

Dit is de substantie, zoals de meeste shampoos, niet zo bijzonder. Er komt een frisse mintgeur vanaf.

image

Als je het eenmaal uitsmeert voel je het licht tintelen door het mint. Ik vind het een lekker gevoel, maar je moet ervan houden.

Het maakt je haar goed schoon en heeft bij mij gezorgd voor heel wat minder schilvers. Ik vind het een heel fijn product! Zeker een aanrader!

Ik heb deze shampoo in de aanbieding gekocht; 1+1 gratis. Deze aanbieding zie je vaker voorbij komen.

Ik heb ook deze shampoo in de geur appel gekocht, deze vind ik minder.

Ken jij dit merk? En welke geur raar jij aan? Of weet jij een andere goede shampoo tegen schilvers?

Liefs Shannon.

7 gedachtes over “Head & schoulders menthol fresh

  1. De shampoo klinkt er fijn, al weet ik alleen dat veel kappers deze afraden, omdat je roos bij het stoppen van de shampoo alleen maar erger schijnt terug te komen. Zelf ben ik ook niet zo’n fan omdat ik hem aardig agressief vindt. Maar wel fijn om te horen dat hij voor jou goed werkt! x

  2. Hij klinkt wel fijn in gebruik. Zelf gebruik ik nooit anti roos shampoo. Hoeft ook niet, want ik heb geen roos, maar ik heb wel gehoord dat het vrij agressieve shampoo schijnt te zijn. Maar zoals bij alles verschilt het natuurlijk per persoon. Fijn dat het voor jou goed werkt! En mint is lekker 🙂

  3. Eigenlijk kan ik je niet goed adviseren hierin, ik heb namelijk zelden dit soort problemen met mijn haar..het klinkt heerlijk fris deze geur….Ieder mens is anders en wat voor de een werkt, doe dat bij een ander helemaal niet, dus ik denk dat het ook een kwestie is van een beetje uitproberen wat goed werkt…fijn artikel!

Geef een reactie

