Max&More lipsticks review

13 gedachtes over “Max&More lipsticks review

  1. Wat leuk om te zien! Je vind het filmen ook wel leuk zo te zien, ik zie steeds vaker filmpjes op je blog voorbijkomen, echt heel leuk! Het is irritant inderdaad dat de lipstick niet helemaal in de huls draait. Ik vind rood jou trouwens echt mooi staan, ondanks dat je er zelf aan moet wennen doet het je huid wel goed recht, het geeft je een warme gloed. x

  2. Raspberry vind ik een onwijs warme kleur, hij staat je erg mooI ! Ik denk dat de warme rode kleur tangerine red heet, hij staat je wel erg mooi….vaak is het heel erg wennen een totaal andere kleur, dat heb ik ook altijd….

Geef een reactie

