Door beautybloggers gekocht (Vera Camilla)

Deze tag zag ik al een paar maanden/weken geleden voorbij komen op YouTube door Vera. Een hele leuke tag. Benieuwd naar mijn antwoorden?

1. Door welke beautyblogger heb je het meest gekocht?

Hmm moeilijke vraag. Mascha, Cynthia en Vera denk ik toch wel.

2. Wat was het eerste product dat je door een beautyblogger kocht?

Ik denk door Cynthia het Catrice paletje met 5 concealers.  Of misschien een nagellakje.. maar welke en door wie? Chanel eau Tendre door Vera kwam voor het concealer palet sowieso ook. Essie Tard Deco door Diana?  Dit is echt een moeilijke vraag.

3. En het laatste?

Deze maand mocht ik niks anders dan LE ‘ kopen. En steeds had ik nog niet echt revieuws gezien. Het MUA undress me too palet? Door Mascha denk ik. Dit palet zat al maanden in mijn hoofd maar was steeds uitverkocht.

4. Wat was het duurste product dat je door een beautyblogger hebt gekocht?

Naked 3 palet ! Maar ik ben er dolgelukkig mee! Door wie? Door elke blogger met een youtube account!

5. Ook wel eens een miskoop gedaan met een door een beautyblogger aangeraden product?

Niet echt een miskoop. Maar de Babylips vind ik niet zo speciaal.. voor mij werken ze niet echt. Ik vind Cherry een mooie kleur hebben en een lekker geurtje.

6. Welk gehyped product heb ook jij in je stash?

Babylips, Naked palettes, Too Faced Natural eyes, Mac lipsticks,Essie nagellak, The Body Shop bodybutters, W7 palettes,MUA palettes en zo kan ik nog even doorgaan hoor!

7. Over welk product zouden beautybloggers wat jou betreft wel wat enthousiaster mogen zijn/meer over mogen schrijven?

MaxFactor. Zelf heb ik er ook niks van hoor! Maar ik hoor er zoveel weinig over en het is wel een bekend merk!

8. Wat is de beste aankoop die je door een beautyblogger hebt gedaan?

Naked 3 palet. Niet verwacht, maar toch echt waar.

Wat is jou beste aankoop?

Liefs Shannon

7 gedachtes over “Door beautybloggers gekocht (Vera Camilla)

  1. MIjn beste aankoop is meestal mijn laatste 😉 ik wissel zo snel en vaak van favorieten. Maar de MAC lipsticks zijn echt all time favorites. En van de Naked palettes houd ik ook.

  2. Tjeetje, wat leuk om dit te lezen en het is ook wel een stukje bevestiging van hoe ik echt in elkaar steek….Ik koop weinig naar aanleiding van bloggers ( heb dus geen van de Mac’s, geen urban deckay, geen essie) Wel ben ik op een andere manier in de winkels gaan kijken naar producten….Ik herken meer en weet meer kritische vragen in de winkel te stellen aan verkopend personeel…En misschien wel het allerbelangrijkste in mijn eigen ontwikkeling is dat ik het tegenwoordig leuk vind om op cosmetica afdelingen en winkels te kijken….
    Leuk om deze tag te lezen…

Geef een reactie

