Hello Autumn 02 Charlie seen in green eye pencil

De Hello Autumn collectie van Essence.. tot nu toe vielen de paletjes een beetje tegen maar de lipcream was weer mooi. Ik had nog meer producten gekocht zoals deze eye pencil. Ik ben benieuwd want ik vind de collectie wisselend.

image

De kleur is een beetje olijfgroen. Ik persoonlijk vind dit een mooie kleur. De pigmentatie is lichtelijk doorzichtig nog maar met meerdere lagen wordt het een goed gepigmenteerde kleur.

Funfact: ik had deze kleur vroeger altijd op msn als lettertype kleur! Ik moest daar meteen aan terug denken haha!

image

Dit potlood brengt heel makkelijk aan. Je maakt er snel makkelijke lijnen mee. De punt is niet te dik en ook niet te dun. Precies goed! Deze foto is zonder mascara zodat je de lijn goed kan zien.

image

En dit is nog een foto met mascara op. Je ziet dat de kleur meteen op de achtergrond valt. Ik vind het een prachtige kleur.

image

De prijs van dit potlood is €1,59. Prima prijs toch? En weer anders dan een standaard zwart lijn. Leuk voor in de herfst!

Wat vind jij van deze kleur?

Liefs Shannon

8 gedachtes over “Hello Autumn 02 Charlie seen in green eye pencil

Geef een reactie

