BE speechless

Al een tijdje heb ik deze lipstick van BE in mijn stash liggen. Al vaker opgehad maar toen besefte ik mij dat ik hem nog niet het gerevieuwd

image

Een mooie matte huls, prima verpakking. Alleen laat de dop wel steeds los. Dus geen goede lipstick voor in je tas! Al meedere malen heb ik mijn lipstick gevonden met een sleutel afdruk erin.

image

Het is een mooie romige rode kleur. Fel en lekker opvallend. Hij dekt heel goed en brengt lekker aan. Een kleur die ik tot en met in oktober zal dragen. Daarna ga ik echt over naar de donkere lipkleuren!

De prijs is rond de €10,- dus een prima prijs voor de lipstick. Maar daarentegen kun je ook bij Catrice bijvoorbeeld een fijne lipstick kopen!

Te koop bij de Ici Paris.

Heb jij al makeup van BE?

Liefs Shannon

6 gedachtes over “BE speechless

Geef een reactie

