Clinique Chubby stick 04 Mega Melon

Clinique is een merk waar je vast wel eens van hebt gehoord. Persoonlijk heb ik maar 1 product van Clinique en dat is de Chubbystick in Mega Melon.

image

Dit is een verzorgende gepigmenteerde stick. Deze kleur ligt ook al een tijd in mijn la en gebruik ik vrij vaak. Maar waarom geen revieuw?

image

Het is een frisse koraal oranje achtige kleur. Persoonlijk vind ik de swatch mooi! Tijd voor op de lippen.

image

Voor mij is het zo een ‘ my own lips but better’ kleur, aangezien het een balsem is komt er niet veel pigment vanaf.

Hij laat je lippen toch net iets meer stalen en geeft een mooi kleurtje.

Een maaltijd overleeft hij zeker weten niet. Maar je kan hem makkelijk bijstiften.

Clinique is makkelijk te verkrijgen de meeste parfumeriën verkopen Clinique wel!

De prijs ligt zo tussen de 15/20 euro.

Ben jij bekend met de Clinique producten?

Liefs Shannon

image

8 gedachtes over “Clinique Chubby stick 04 Mega Melon

Geef een reactie

