NYX amazonian babes

NYX had ik eerder nog niet in mijn stash! Maar mijn zus is 8 dagen naar Gran Canaria geweest en wat nam zr mee voor mij? Ja mijn eerste NYX product!

image

NYX Love in Rio Amazonian babes; een kleine verpakking. Een handig formaatje voor in je tas! Je ziet ook meteen de kleurtjes.

image

Op de achterkant staan de ingrediënten en de naam.

image

En oh kijk hoe lief ! Een strikje! Dit doet al meteen mijn hart smelten! Haha

image

Ook heeft NYX een stickertje met hun naam. Is die toch goed dicht. Dit krijg je makkelijk weg en laat niet zo een irritant plakkerig laagje achter zoals bij plakband.

image

Bij het trio paletje zit een dubbelzijdig sponskwastje.

image

Op het eerste gezicht zien de kleuren er prachtig uit. Allemaal mooie bruintinten met een lichte glitter.

image

Dit is 1 laagje. Niet super goed gepigmenteerd. Dit viel me een beetje tegen, ik had er heel wat van verwacht!

image

Dit zijn twee laagjes.  Een stuk beter gepigmenteerd. Ik vind de tweede kleur persoonlijk het mooiste !

image

Ik vind het paletje mooie kleuren hebben, zeker de tweede. Wel had ik er meer van verwacht. Dit merk is bij de Douglas te koop. Ik vind het niet zo netjes om de prijs op te zoeken, maar ik heb voorzichtig naar beneden gescrold en ik zag dit palet erbij staan!

Heb jij producten van NYX?

Liefs Shannon

7 gedachtes over “NYX amazonian babes

  1. Wauw, hele mooie kleuren en goede pigmentatie. Ik heb zelf helaas nog niks van NYX, maar ze hebben echt hele mooie producten, dus ben zeker van plan in de toekomst er iets van te kopen!

Geef een reactie

