Make up weerstaan.

Elke keer weer is het voor mij de challenge om geen make up te kopen als ik het zie staan.


Als ik langs een schap loop wil ik steeds kijken maar niet kopen dat is het moeilijkste.

Daarom vind ik het extra leuk om makeupjes te kopen voor andere.

Wat ook is veranderd is dat ik deze maand meer naar kleren kijk, en oh ja dat moet geen nieuwe verslaving worden haha!

Tot nu toe is het mij gelukt om geen make up voor mezelf te kopen. Behalve de mooie LE’s dan van Catrice en Essence. Ik kan dan ook niet wachten totdat deze maand om is.

Jullie hebben al eerder mijn wishlist gezien, en deel 2 komt er nog aan.

Tot nu toe een kleine update, de rest van mij doelen krijgen jullie binnenkort te zien!

4 gedachtes over “Make up weerstaan.

Geef een reactie

