Sleek Pink Freeze 780

Ook mijn eerste Sleek product is binnen! Nog een cadeautje van mijn zus uit Gran Canaria!

image


Mijn zus kende Sleek helemaal niet. En had niet verwacht dat ik zo blij zou zijn haha!

De lipstick zit in een doosje verpakt.

image

Op de achterkant staan de ingrediënten.

image

De huls is zwart en mat. Een klein formaatje dus handig voor in je tas!

image

Dit is de kleur, een prachtige, opvallende en roze kleur!

image

En zo staat de kleur op mijn lippen.

Ik vind het een prachtige kleur! De laatste dagen pak ik hem er vaak bij! Ik ben er heel blij mee!

Ook hiervan vind ik het niet netjes om de prijs op te zoeken. Maar je vindt hem vast op diverse webshops!

Wat was jouw eerste Sleek product?

Liefs Shannon

14 gedachtes over “Sleek Pink Freeze 780

Geef een reactie

