Doelen van september behaald?

1 oktober alweer! Jeetje wat ging dat snel! Mijn doelen van september zijn alweer om. Weet jij nog welke 4 doelen ik had ?

image

Allereerst, ja ik had eigenlijk een ander artikel gepland, maar ik vond het wel zo netjes om eerst deze doelen af te handelen!

Mijn eerste keer vloggen: ja dit is zeker gelukt! Gelukkig werd het goed gekeurd! Dit had ik eigenlijk niet echt verwacht

Meer bewegen: nee jammer genoeg is dit niet gelukt. Toen ik onderweg naar school ging klapte mijn achterband! Nou ik had het er toen meteen mee gehad! Haha

Geen make up kopen behalve LE: dit is zeker gelukt! Het was misschien wel moeilijk. Maar dit heb ik toch behaald! Wel heb ik cadeautjes gekocht zoals een Chanel mascara voor een vriendinnetje, het w7 in the nude palet voor mijn zus, fluffy nagellak strooisel zegmaar en meer! Maar behalve dat heb ik ook uit 2 mooie collecties de LE’s gekocht.

En als laatste doel had ik serieus richten op school: ja ik ben elke dag optijd naar school geweest, alle lessen gevolgd en ja!

Dus ik heb 3 van de 4 doelen behaald! En zelf ben ik er heel blij mee. Verder ga ik nu geen doelen voor mezelf stellen voor de maand oktober !

Oh en morgen vertrek ik naar Spanje toe, dus ik weet niet of alles lukt met het uploaden en dat het dan op het juiste tijdstip online komt. En ik weet niet of ik in Spanje wifi heb en dan ook op jullie blogs kan reageren!

Liefs Shannon

7 gedachtes over “Doelen van september behaald?

  1. Goed bezig met je doelen! Ik heb je trouwens getagd voor de 5 Reasons Why I Smile Tag, op mijn blog staat de informatie over de tag! X

Geef een reactie

