Make up tas Spanje

Jaja ik had het gister al geupdated, maar ik ben terug in Nederland! Oh wat is het hier opeens weer koud! Ik had elke dag heerlijk weer van tussen de 25-30 graden! En natuurlijk als make up geliefde heb ik me daarop ook voorbereid qua make up!

image

Allereerst deze makeup tas ! Hij is zo handig! Je kan er namelijk makkelijk doorheen kijken als je iets zoekt !

image

Ik heb 2 bb creams meegenomen, in light en medium. De eerste 2 dagen droeg ik light en daarna ben ik overgestapt naar medium.  Niet dat ik nu super bruin ben hoor! Maar het kan goed! Waarom ik deze bbcreams heb meegenomen is omdat er spf 30 in zit, dus hey beschermt mij meteen!

De Essence concealer heb ik natuurlijk ook altijd mee. Het geeft mij toch een net iets wat frissere look!

En natuurlijk mijn favoriete poeder met kwast. Over deze poeder valt toch niks meer te zeggen?

image

Dan mijn blush en highlighter. Oh ik wilde geen dure makeup meenemen vanuit Nederland. Dus ik nam deze 2 peoducten mee. Deze highlighter kennen jullie ondertussen wel. En deze blush kondne jullie al eerder in een blogpost zien, ik had hem gereviewd!

image

En natuurlijk heb ik niet aan 1 palet genoeg, dus ik nam lekker 2 grote palettes mee. En ja ik heb ze allebij denk ik wel evenveel gebruikt!

Deze oogschaduwbasis van Essence vind ik ook heel fijn en niet duur! Ik heb hem nu ongeveer een jaar denk ik, maar er blijft nogsteeds zoveel inzitten! Ik heb hem zeker 2/3 van het jaar wel gebruikt!

Dan natuurlijk 2 oogschaduw kwasten. Deze zijn van de Kruidvat, ik vind ze soms prikken maar ze doen prima hun werk!

En tot slot van deze categorie ogen mascara en wimperkruller, deze hebben jullie ook vaker voorbij zien komen!

image

Dan voor mijn wenkbrauwen, een puntenslijper, potlood en wenkbrauwgel, deze producten hebben jullie ook wel voorbij zien komen!

image

Eigenlijk begon ik met 3 lipkleuren en 1 balsem, maarja tijdens heb inpakken gooide ik vanalles nog in mijn koffer dus hiet het resultaat!

De nivea lippenbalsems daar staat een review van online.

En een lipgloss had ik er uiteindelijk ook erbij gegooid, oh en deze kwam ook zeker te pas!

Dan had ik 4 lipkleuren van Essence en Sleek gemixt!

En een lippenbalsem met spf, deze heb ik niet echt gebruikt..

image

Tot slot de overige spulletjes in deze tas.

Een parfum, 3 spiegels, matterende doekjes en een mondverfrisser.

Verder liggen er nog wat losse producten in mijn tas volgens mij want het pastte niet allemaal in deze toilet tas haha!

Wat is jouw musthave beautyproduct voor op vakantie ?

Liefs Shannon

12 gedachtes over “Make up tas Spanje

  1. Ja joh, niemand heeft toch genoeg aan één kleur lipstick πŸ˜‰ toch vind ik dat je best netjes en compact hebt ingepakt hoor! Nog lekker geshopt in Spanje?

  2. Lol wat puilde je tas uit, dat het er zelfs naast moest πŸ˜€ Heb wel echt al veel goeds gehoord over die mattifying poeder en mijn must have is zeker een SPF product voor het gezicht.

Geef een reactie

