Look of the day!

Een tijd geleden maakte ik een look of the day, maar dan alleen make up, nu laat ik ook meteen mijn kleding en sieraden zien.

image

Stap 1 : dagcreme, en oh deze stap vergeet ik zo vaak! Maar ik merk wel dat het goed voor mijn huid is. Dit is de hydraterende dagcreme voor de normale/gemenge huid van de Etos.

image

Stap 2: primer : deze is van Essence all about matt, de eerste keer dat ik hem trouwens gebruik.

image

Stap 3 : bb creme van Maybelinne in medium. Een prima basis mét SPF.

image

Stap 4 : concealer van Essence. Deze kennen jullie ondertussen wel toch?!

image

Stap 5 : en de oogschaduwbasis vast ook wel. 9 van de 10 keer gebruik ik deze, en hij lijkt maar niet op te gaan na een jaar gebruiken..

image

Stap 6 : gezicht afpoederen, zodat het niet gaat vlekken, mat wordt en make up goed op zijn plek blijft zitten. Oh dit is echt een all time favorite !!

image

Stap 7 en ook de oogleden. De mijne zijn heel vettig, en anders loop mijn oogschaduw echt uit!

image

Stap 8: tijd voor blush! Deze is van Chanel en bijna op..:( ook zeker een favoriet!

image

Stap 9: highlighter! Soft n gentle van MAC. Prachtig is hij! Ik pak hem er steeds vaker bij. Ook heb je niet veel nodig!

image

Stap 10: oogschaduw! Dit is de look die ik meestal met Naked 3 maak.

– breng buzz aan op het ooglid.
– stange op het wenkbrauwbot en in je binnenste ooghoeken.
-factory in de arcadeboog
– en tot slot blackheart in de buitenste v.

image

Een ooglook zonder mascara kan natuurlijk niet! Deze is van Etos, oh funfact dit was mijn allereerste mascara en nogsteeds goed!

image

Ook teken ik mijn wenkbrauwen bij. Oh dit potlood is echt bijna op! Die dop past er al bijna niet meer op..

image

Mijn liefde voor wenkbrauwgel is weer terug! Deze is van de Hema en WAS doorzichtig.

image

Ook verzorg ik mijn lippen nog even voordat ik lippenstift aanbreng.

image

De lipkleur is van Catrice, Picadilly Circus.

image

En tot slot de rest van de look:

Links mijn outfit: wit blousje en rok van de Primark.

Boven: ringen van de Primark

Midden: oorbellen van de H&M

Onder: sandalen van de Van haren.

Dit was mijn look of the day! Bedankt voor het lezen!

Willen jullie dit vaker in deze vorm zien? ( collages)

Liefs Shannon

11 gedachtes over “Look of the day!

  1. Picadilly circus is een mooie kleur en leuk om het zo stap voor stap te doen! Ah ik begrijp geheel wat je bedoelt, dezelfde eyeshadowprimer heb ik ook al een jaar of 2. Is het nog steeds sandalen weer bij jou, wat fijn!

Geef een reactie

