Kiko water eyeshadow 200

Mijn interesse trok dit product al een tijd aan. En dan ook zeker in de kleur 200. Een mooie champagne kleurige kleur. Benieuwd?

image

Het product zit verpakt in een mat zwart doosje. Dit vind ik zelf best wel chique. Als je het doosje open maakt zie je het volgende:

image

Een mooie zwarte matte verpakking. Met daarop groot Kiko. Het is een strakke verpakking.

image

Eenmaal open tref je het volgende aan. Er zit een beschermfolie over de oogschaduw. Er zit een spiegel in. En een behoorlijk hoeveelheid product.

image

De swatch vind ik prachtig. Perfect voor een eyeopener voor op je ooglid! Ik hou heel erg van zulke kleuren! Hij smeert lekker uit en je kan het zowel nat als droog gebruiken.

De oogschaduw kostte €5,90 en gekocht bij de Kiko in Reus ( Spanje).

Ook zijn er filialen in Frankrijk, Portugal, Duitsland en Italië

Ben jij bekent met de oogschaduws van Kiko?

Liefs Shannon

18 gedachtes over “Kiko water eyeshadow 200

  1. Oh my god.. It’s GORGEOUS! Ik vind het zo jammer dat het merk hier niet verkrijgbaar is, want ze hebben prachtige oogchaduws, het patroontje is ook FAB, maar ook hun nagellakken zijn op en top te zijn. Helaas heb ik nog geen ervaringen met hun oogschaduws, maar wel hun potloden en die zijn amazing.

  2. Zekers, Kiko maakt echt zo’n goeie producten – granted ik heb er maar vier van, maar ze zijn stuk voor stuk super! Deze champagne gouden kleur heeft een nieuwjaarslook nodig!

Geef een reactie

