Mini shoplog Action + Trekpleister

O o o,ik zag bij veel van jullie die mooie nieuwe Action palettes, eindelijk had ik mijn zus overgehaald, een ritje naar de Action! Jammer genoeg kon ik ze niet vinden.. kijken naar wat ik wel heb gekocht?

image

Dit zijn mijn aankoopjes! Niet veel maar wel wat.

image

Als eerst deze chocoladereep, zelf had ik deze nog nooit gegeten dus reden om hem een keer te kopen! Hij kostte €0,79 bij de Trekpleister.

image

Al een tijdje ben ik mijn glasvijl van de Etos kwijt. Ik zag die setje liggen voor ongeveer €1,05. Mijn nagels moeten nodig gevijld worden! Dus ik kan aan de slag!

image

Mijn wenkbrauwpotlood is op en ik zag deze bij de Action liggen voor ongeveer €0,50. Dit komt mooi uit! Ik ben heel benieuwd!

image

En dan deze body shimmer, kerst komt eraan dus dit wilde ik wel testen voor ongeveer €1,-.

image

Bij de Trekpleister was er een aanbieding : 2 lakjes van NYC voor €4,-. Een mooie kleur voor de herst en een peel off base!

image

En tot slot mijn eerste bronzer! Deze kostte €4,- ik ben hier heel benieuwd naar zeg!

Liefs Shannon

15 gedachtes over “Mini shoplog Action + Trekpleister

Geef een reactie

