Kiko nagellak 333

Van een oud klasgenootje hoorde ik dat de lakjes van Kiko goed moesten zijn. Ik na lang wachten eindelijk bij de Kiko. En ik koos voor nummer 333. Een mooie paarse kleur!

image


Voor dit lakje betaalde ik €3,90 voor 11 ml. Dit is een prima prijsje! Nu de kwaliteit nog!

image

Dit is het lakje na 1 laagje. Nog geen perfecte dekking, maar wel redelijk. Niet dat ik zo naar buiten zou gaan haha!

image

Het lakje na 2 laagjes. Perfect gelakt! Brengt prima aan, en dekt goed! Zo zie ik nagellakjes graag!  Dit vind ik echt zo een typische paarse kleur voor in de herfst!

Kortom; lakje 333 laat je nagels prachtig glansen en dekt na 2 laagjes heel goed. Het is een prima kleur voor in de koelere maanden. Weer net iets anders dan dat typische zwart, grijs en donker rood.

Hij blijft wel redelijk zitten. Ik had er meer van verwacht.. ik las en hoorde er zoveel goeds over..

Mocht je bij de Kiko ooit zijn, neem een lakje mee. Een mooie herinnering elke keer weer als je het lakje op je nagels doet.

16 gedachtes over “Kiko nagellak 333

  1. Mooi kleurtje Shannon! Kleine tip: even met een (lip) kwastje met aceton of nagellakremover de “restjes” nagellak weghalen voordat je een foto maakt. Staat weer net iets netter 😉 lieve groetjes Mandy Xxx

Geef een reactie

