Max&more Brown Eyes.

De Max&More oogschaduwpaletjes. Jullie kennen ze ondertusen wel. Ik heb ze alle 5 in mijn bezit. En nu is het tijd om het palet Brown Eyes te reviewen. Zelf heb ik bruine ogen dus het zou wel zo mooi zijn als de kleurtjes me bevallen!

image

12 kleuren zitten in dit palet. Het lijkt wel een goedkoop paletje door al het plastic. Maar daar en tegen kost hij ook maar ā‚¬0,79.

image

Zoals je ziet zijn het vooral paarse en roze tinten. Zelf vind ik deze kleuren ook mooi staan bij bruine ogen. Ookal draag ik het niet zo snel!

image

Na 1 keer swatchen zie je dat de oogschaduws heel wat poederig zijn.

image

De eerste swatches zijn wat pastel, heel lieflijk dus. Dit lijken mij perfecte kleuren voor het voorjaar! De pigmentatie vind ik wel redelijk!

image

De tweede swatches zien er al gepigmenteerder uit. Shimmers bevatten ze allemaal wel.

image

Dit zijn de kleuren in de schaduw. Ze zien er wel iets fletser uit op de foto, maar dat valt wel mee hoor!

Dit palet heeft een goede prijs-kwaliteits verhouding. Mocht je niet veel geld hebben, dan raad ik je dit palet aan. Mocht je meer te besteden hebben zou ik toch eerder bij andere merken kijken. Ik zie dit palet nogsteeds liggen bij de Action, dus mocht je geinteresseerd zijn!

Liefs Shannon

14 gedachtes over “Max&more Brown Eyes.

  1. Dit is een heel leuk palette voor een leuke prijs, zelf heb ik hem ook en ik gebruik hem ook best regelmatig , juist omdat je er heel veel kanten mee op kunt….leuk artikel!

Geef een reactie

