Mua Undress me too VS Urban Decay Naked 2 VS w7 In the buff

Ik vind de palettes wel 50/50 opgaan, na al het terughoren merk ik toch dat er veel taalfouten in zitten! Sorry!

Welk palet vind jij meer op Naked 2 lijken?

9 gedachtes over “Mua Undress me too VS Urban Decay Naked 2 VS w7 In the buff

  1. eigenlijk vind ik dat iedere palette zijn voor en nadelen heeft…voor mijzelf liggen de tinten behoorlijk uit mijn comfort zone, dus ik kan eigenlijk niet goed een oordeel of eerlijke keuze maken…

Geef een reactie

