Max&more eyebrow pencil kit brown

Vorige week raakte mijn wenkbrauwpotlood van Catrice op. Toevallig wilde mijn zus naar de Action. Dat is al meteen een reden om mee te gaan toch?

image


Bij de Action zag ik dit potlood liggen voor ongeveer €0,50. Een goedkoop product om een keer te testen. Ik ben heel benieuwd!

image

image

De producten een potlood en puntenslijper. In de dop van het potlood zit ook een puntenslijper. Plus aan het potlood zit ook een borsteltje.

image

De swatch. Een redelijk gepigmenteerde streep zoals je ziet.

image

Dit is mijn wenkbrauw zonder iets. Zoals je ziet heb ik niet overal haartjes. Dus kale ‘plekjes’ heb ik in mijn wenkbrauw.

image

Dit is mijn wenkbrauw bijgetekend. De kleur past precies bij mijn wenkbrauwen! Ik ben heel blij met dit product. Oh en dit polood blijft goed op zijn plek zitten! Ik weet eigenlijk geen minpunten aan dit potlood. Sterker gepigmenteerd kon, maar dat maakt het wel minder natuurlijk!

12 gedachtes over “Max&more eyebrow pencil kit brown

  1. Ziet er goed uit zelf gebruik ik altijd een poeder voor mijn wenkbrauwen een potlood lijkt mij een beetje “hard” om te gebruiken x

  2. Wat leuk om hier iets over te lezen, ik ben echt een beetje zoekende op dat gebied…zelf gebruik ik een wenkbrauwpoeder van Cresty, een heerlijk product, maar gezien de hollandse zuinigheid vind ik die iets te prijzig ( 20 euries) en ben ik op zoek naar leuke, alternatieven….leuk artikel!

Geef een reactie

