Essence Rock out!! Multicolour blush.

De LE van Essence vind ik dit keer niet veel aan. Eigenlijk heb ik ook bijna geen ene review gezien ? Hmm ik ben waarschijnlijk niet de enige die  vind dat deze collectie tegemvalt. Maar 1 pareltje zag ik wel, de blush,  waarschijnlijk een van de wat meer gewildere producten. Kijk je mee wat ik ervan vind?!

image

Ja over de verpakking, simpel goedkoop maar wat ik altijd fijn vind is dat je de kleuren kan zien. Eigenlijk wel gewoon een goede verpakking voor een budget blush, veel kan je toch niet verwachten?

image

Zoals je ziet is dit een blush met 3 kleuren. Hij gaat over van lichtroze, naar donkerroze en vervolgens naar paars. Alle 3 deze kleuren heb ik nog niet in blushvorm, lieflijk maar toch gewaagd. Sowieso dat ik deze blush mee moest nemen!

image

Dit zijn de drie kleuren apart. Zo zou ik ze dus met ze alle in 1 veeg aanbrengen. Mocht deze blush jou niet bevallen, gebruik deze kleurtjes dan aan oogschaduw!

Zoals je ziet is de lichtroze kleur een soort highlighter en deze bevat ook de meeste glitters. De andere twee kleuren zijn semimat

image

Zo aangebracht, deze foto is in de schaduw, de glans valt weg. Oh wacht kijk wel uit dat je niet teveel in de paars gaat zitten, dat wordt heel onnatuurlijk! Dat had ik namelijk op mijn andere wang gedaan!

Je ziet hier meer een mix tussen de donkerroze kleur en de paarse ..

image

En in de zon. Hmm hier zie je de shimmer ook niet echt jammer genoeg.. maar hij is er weg! De eerste keer dan ik blush foto’s maak. Moeilijk zeg! Hebben jullie tips?!

Al met al ben ik blij dat ik deze blush heb gekocht! Zeker die overgang trok mij aan aangezien ik niet zulke blushes heb! Maar nogmaals pas op met aanbrengen van de paarse kleur! Anders is het een tegen valler. De rest van de blush is makkelijk op te bouwen!

Hij is te koop bij de Kruidvat, wees er snel bij want ik denk dat dit meer in trek is bij de beautylovers.

De prijs is €3,39

Liefs Shannon

8 gedachtes over “Essence Rock out!! Multicolour blush.

Geef een reactie

