Kiko lipsticks 912 & 914

Een van de make upjes waar ik heel benieuwd naar was toen ik in de Kiko stond waren de lipsticks. De eerste 2 doe ik testte waren ook meteen de mooiste! Ik nam twee lipsticks mee van de goedkoopste lijn. Nummer 912 en 914. Ben je benieuwd?

image

image

De lipsticks waren verpakt in deze zwarte matte kartonnen doosjes met een witte opdruk. Altijd leuk die extra doosjes, lijken ze toch weer net iets duurder! Voor de stevigheid maakt het niet zo uit. In mijn koffer waren ze zo plat! Haha

image

De hulzen zijn ook gewoon mat netals het doosjes. Rond, simpel en strak. Ze voelen wel redelijk stevig aan.

image

image

Links 912, deze komt rozer over op de foto. Maar dit een mooie roze kleur. Geen opvallende kleur maar wel licht aanwezig. Ik ben dol op deze kleur! Hij glanst mooi in het licht!

Rechts 914, hij lijkt donkerpaars, maar is met het swatchen toch iets rozer. Jammer.. maar ook goed! Ik ben nogsteeds opzoek naar de perfecte paarse kleur. Hij is trouwens wel heel mooi hoor! En ik ben er zeker heel blij mee, maar op zoek ben ik nog wel.

image

912. Zoals je ziet is het geen extreem opvallende kleur. Licht aanwezig. Perfect voor overdag naar school, werk maar bijvoorbeeld ook naar een feestje. Snel en makkelijk bij te stiften. Oh of misschien naar een sollicitatiegesprek?

image

914. 914 is daarentegen een stuk aanweziger. Hier raad ik ook aan om een lipliner aan te brengen. Zelf heb ik die niet gebruik. Dit is een kleur die ik ook eerder naar een feest op zou doen, maar meer een chique feest. Of met kerst ofzo!

De lipsticks dekken goed en blijven redelijk zitten. Maaltijden overleeft hij niet, maar dat doen de meeste lipsticks niet! Hij kostte €3,90 en dus te koop bij de Kiko. Mocht je ze zien liggen, ik zou ze meenemen in jou plaats! Prachtig!

Liefs Shannon

10 gedachtes over “Kiko lipsticks 912 & 914

Geef een reactie

