NYC Big bold bronzing powder

Een bronzer, maar wel een met shimmer. Ik kon het niet laten. De swatch zag er mooi uit dus waarom zou ik een matte nemen? En zou ik na deze een matte aanschaffen? De NYC Big bold bronzing powder is bij deze een feit. Mijn eerste bronzer!

image

Om de verpakking zit een extra strook als zegel. Je ziet dat hij ongeopend is geweest. Veel beter dan al dat plakband! Good job Trekpleister! De verpakking zelf is van plastic. Het oogt wat goedkoop, maar NYC is ook een budget merk.

image

Op de achterkant staan de ingrediënten, en meer informatie. Ik kijk hier niet snel naar om. Mocht je het fijn vinden om te zien, bij deze!

image

Als je de verpakking openmaakt zie je de bronzing powder zitten. Er zit een leuk printje in, het doet mij denken aan de zon. Wel leuk! Niet zo vlak tenminste.

image

Zie jij al waar ik mijn wang heb geshaped? Links of rechts op deze foto? Het was mijn eerste keer dus het zit ook niet perfect. Zei je links? Dan heb je het goed!

image

Hier zie je het van de zijkant. Opzich wel een soort van gelukt haha! Het is even wennen. Vind ik het iets? Dat weet ik niet. Niet om te shapen in ieder geval. Misschien licht aanbrengen als blush ? Dat is denk ik wel iets. Om te shapen zou ik toch nog wel een matte variant willen uitproberen

Deze blush kostte €3,99 bij de Trekpleister.

Liefs Shannon

10 gedachtes over “NYC Big bold bronzing powder

  1. Het effect is wel duidelijk zichtbaar en dat bedoel ik niet in de negatieve zin..Eigenlijk weet ik zelf niet zo heel goed wat ik met een bronzer aan moet vangen…ik vind het een beetje een lastig product. Misschien moet ik er gewoon eens aan beginnen….maar ja, ik ben nu eenmaal op dat gebied een beetje een scheiterd!..:-)

  2. Ik vind hem er op zich wel goed uitzien, alleen vind ik het zelf ook altijd wel lastig met bronzers; vaak vind ik het wel veel opvallen! Daarom gebruik ik het eigenlijk alleen met uitgaan wel eens 🙂

Geef een reactie

