Honing masker

Het honing masker, je kent hem vast wel. Maar heb je hem zelf wel eens uitgeprobeerd? Voor mij was dit ook de eerste keer. Ik kreeg dit bakje met honing in een ontbijt box. Ik ben niet zo een enorme fan van honing, tenminste niet van de geur.

image


Zo een kleine verpakking is misschien zelf goed voor 2 personen. Veel heb je niet nodig. Mocht je geen honing in huis hebben en toch dit masker ook testen. Kijk of je ergens een mini kan scoren!

image

Before. Mijn gezicht voelt een beetje stug.. misschien door temperatuurs verschillen tussen Spanje en Nederland. Ach ja..

image

Het masker op. Breng zeker niet een te dikke laag aan. Omdat je gezicht warm is smelt het dan van je gezicht af. Hou het dus dun.

image

Dit krijg je als je het dus te dik aan brengt.. trek een oud shirt aan dus voor de zekerheid!

image

Nou na een half uurtje mag het eraf.. tenminste als het niet op je shirt al allemaal zit. Haha!

image

After. Mijn gezicht voelt weer lekker zacht aan. Niet heel vocht in brengent vind ik zelf. Ach ja, leuk om eens te proberen, maar ik hou het voortaan bij kant en klare maskers. Kan ik zelf beter mee om gaan en is beter voor mijn gezicht denk ik. Gelukkig kost dit noet zo duur. Misschien heb je het al thuis liggen honing?

Liefs Shannon

8 gedachtes over “Honing masker

Geef een reactie

