Hallo november.

Een nieuwe maand is alweer aangebroken, de 11e alweer. Jeejte zeg over 2 maanden is het alweer nieuwjaar! Benieuwd wat in mij omgaat?

Natuurlijk zie je het al om je heen, allemaal producten voor de feestdagen. Halloween is net voorbij maar sinterklaas komt er als eerste aan. Zelf doen wij niet aan pakjesavond. Wel lijkt mij dat leuk! Doen jullie aan pakjesavond? Wij doen meer aan kerstcadeautjes.

Zo loopt de inschrijving voor de bloggersbattle ook nog. Mocht je mee willen doen? Het kan nogsteeds!

Ook wil ik eigenlijk ook een maand weer geen make up kopen. Maar ik weet nog dat de Kruidvat in november vorig jaar een 1+1 actie had op make up en mochten ze dat deze maand weer doen, dan ben ik weer aanwezig. Ik merkte laats dan mijn review box vergroot moest worden. Dus het zit nu niet meer in mijn Kiko box

Ook komt mijn toetsweek er weer aan. Ik zit in mijn tweede leerjaar, en opzich bevalt mijn studie mij wel. Of ik hier later iets mee wil doen is een andere vraag.

In de maand november komen er ook prachtige LE uit. Van Essence, Catrice en Mac. Ik ben hier heel benieuwd naar.

En ja verder? Verder is er niet zoveel wat er nu in mijn rond spookt.

Welkom in november 2014 alweer! 

4 gedachtes over “Hallo november.

  1. hihi Sinterklaas inkopen!…dat is even geleden dat ik die deed, Toen mijn kinderen er nog in geloofde deed ik wel uitgebreid aan sinterklaas…dat veranderde toen ze er niet meer in geloofden Toen ging ik meer aan kerstmis doen…Tegenwoordig versier ik het huis nog wel en koop een kleine attentie voor mijn man en kinderen…Het samenzijn is voor ons het belangrijkste geworden en daar geniet ik ook erg van…. en ja, dit jaar hebben wij er natuurlijk een ieniminie piepklein prinsesje bij….en ga ik over een jaartje of 2 weer uitgebreider Sinterklaas vieren….

Geef een reactie

