Essence lipliner 14 Femme fatale

Lipliners, je gebruikt ze of niet. Ik gebruik ze eerlijk gezegd bijna niet. Maar wel merk ik verschil. Essence heeft mooie budget lipliners, voor €0,99 heb je er al 1. Ik nam nummer 14 Femme Fatale mee.

image

Helaas lukte de kleur opnemen op mijn mobiel moeilijk. Deze foto is wel waziger, maar de kleur zie je wel beter. Het is dus een rode kleur. Warmer dan dat ik meestal draag.

image

Dit is een swatch. Hij lijkt op deze foto iets feller. Hij smeert wel heel fijn uit.  En ook goed gepigmenteerd. En dat voor  die prijs!

image

Hij ligt gewoon bij het Essence schap met 1 schap. Makkelijk te halen dus. Niet duur, goed gepigmenteerd. Gewoon heel fijn. Neem hem zeker mee! Een echte aanrader!

Heb jij deze al in je bezit?

Liefs Shannon

6 gedachtes over “Essence lipliner 14 Femme fatale

  1. Zelf gebruik ik eigenlijk altijd lipliners, ik kan er wat kleine oneffenheden in mijn lippen meer corrigeren…Deze lipliners van Essence zijn prima, ik gebruik ze graag …leuk review>

Geef een reactie

