Vichy foaming water.

Je kan mij wel een stofzuiger noemen. Alles wat je niet fijn vind kan je aan mij geven. En ondertussen weet mijn moeder dat ook. Zij gebruikt altijd trouw producten van Vichy. Standaard producten heeft ze. Maar zo krijgt ze soms ook bij inlevering van een bon een nieuw product. En dat product is nu van mij ! De Vichy foaming water!

image

Een basic roze flesje met witte letters erop. Echt iets voor mij. Wel wat wat simpel maar ach, je kan ook niet alles hebben hรจ. Er zit een witte tuit dop op.

image

Het ‘water’ wordt een foam als je op de dop drukt. Een zachte luchtige massa in je handen ook wel.

Ik gebruik dit product onder de douche, en ja ik ben er over te spreken. Hij haalt mijn makeup goed eraf bij een basic look. Een zware ooglook met veel zwart niet. Maar wel grotendeels!

Ook krijg ik van dit product geen puistjes.

Oh en het flesje is nog half vol, ja ik douche wel elke dag en soms 2 keer op een dag. En steeds pak ik dit product erbij zo heerlijk! En dat ik een a twee weken tijd?  Hij is echt favoriet!

image

Before.

image

After. Ja okee mijn haar is gekruld ondertussen, maar ik heb alsnog niks met mijn gezicht gedaan.

Hij droogt de huid ook niet uit. Dat is goed ook, want hij is voor een gevoelige huid.

De prijs weet ik niet. Maar Vichy kan ik bij de apotheek kopen!

Sorry dat ik niet altijd op jullie blogposten terug reageer maar ik heb deze en volgende week toetsen! Heel veel. Dus ik probeer mij een beetje op school te richten! Mijn blog staat daarom op een kleiner vuurtje zoals jullie misschien al gemerkt hebben!
Liefs Shannon

5 gedachtes over “Vichy foaming water.

  1. Hihi, nou ik ben dan ook net een stofzuiger, ook bij mij kan je zulk soort producten wel kwijt…zelf heb ik ook een aantal producten van Vichy gebruikt, en die bevielen erg fijn, alleen over het prijskaartje ben ik wat minder te spreken…( ik heb namelijk een eurocent in een potje gedaan op het balkon en ik kijk elke dag , geef hem water, praat ertegen maar nee, het is nog steeds geen euro geworden)…ennen shannon, je school gaat voor, dat begrijpen we denk ik allemaal wel..
    groetjes Petra

Geef een reactie

