Kiko water eyeshadow 203

Het prachtige merk Kiko hebben jullie nu al vaker voorbij zien komen op mijn blog. Al eerder reviewde ik een water eyeshadow in 200. En daar was ik erg enthousiast over! Dit keer review ik 203, een meer rood-bruine tint. Benieuwd?

image


Aller eerst het doosje weer. Veel vinden de doosjes op MAC lijken. Ik weet dat niet, want ik heb geen ervaring met de MAC oogschaduws. Wat vinden jullie?

Het is een basis zwart doosje met witte letters bedrukt.

image

Hierin zit een vierkant mat zwart doosje. Er staat in het midden ‘ Kiko make up Milano’

image

En tadaaa dit krijg je als je het doosje openmaakt. Zoals je ziet heeft het een leuk patroontje en best veel inhoud. Ook zit er een spiegeltje in. Dat zie je niet zo snel bij single eyeshadows.

image

Swatch:

Het is zoals je ziet een rood bruine tint. Deze had ik nog niet geswatcht in de winkel. Maar gelukkig is die wel mooi. Ik het doosje vind ik hem meer bordeaurood lijken. Wel lijkt het mij moeilijk om te dragen. Dat wordt dus oefenen!

De prijs is €5,90.

Liefs Shannon

14 gedachtes over “Kiko water eyeshadow 203

Geef een reactie

