Apocalips 101 Celestial

Een lipproduct weer eens! Dit keer van Rimmel. Ik heb niet veel Rimmel producten. Maar eigenlijk is het wel een heel fijn merk! Dit keer test een een liplacquer in 101 Celestial

image


Ik vind de verpakking apart maar wel mooi. Je ziet al welke kleur je te pakken hebt handig dus!

image

Swatch! Eigenlijk komt de swatch helemaal niet over met de kleur op de huls. Raar.. wel vind ik het een mooie kleur, apart zoiets heb ik nog niet.

image

Op een een of andere manier kan ik dus geen lipfoto’s maken! Maar hier zie je de kleur. Op mijn lippen valt hij wel roze-nude. Hii brengt gelijk aan en is goed gepigmenteerd. Ook heeft hij een fijn borsteltje. Precies aanbrengen lukt niet altijd. Maar ja. Iemand anders vind het borsteltje misschien wel perfect.

Hij is te koop voor €10,99 bij diverse drogisterijen!
Liefs Shannon

15 gedachtes over “Apocalips 101 Celestial

Geef een reactie

