5 Reasons why I smile tag!

Alweer een paar weken geleden werd ik getagd door Hilly. Een hele leuke tag. 5 redenen waarom ik lach. Maar omdat ik deze tag niet voorbij wil laten gaan vul ik hem vandaag in!

1. Bloggen.

Aller eerst mijn blog natuurlijk! Elke keer als ik via mijn mobiel een WordPress tekentje zie wordt ik blij! Jullie reacties vind ik altijd zo leuk! En natuurlijk bekijk ik meestal ook jullie blogs. Heel divers, eigen en leuk geschreven. Bloggen daar word ik blij van, ik kan mijn ei kwijt!  Jullie reacties maken mijn dag altijd goed! zeker als ik ’s morgens net wakker word!

2. Mijn mobiel.

Zonder mijn mobiel zou ik geen blog hebben. Ik schrijf mijn artikelen via mijn mobiel meestal (tenzij ik een filmpje moet editen en op YouTube ga zetten), ik film en fotografeer met mijn mobiel en ja. Natuurlijk kan ik snel social media bijhouden, ook niet te vergeten! Ook kijk ik via Bloglovin naar een aantal artikelen.

3. Vakantie.

In de vakantie kan je altijd lekker lang ik je bed blijven liggen rustig aan doen en je hebt genoeg tijd om te bloggen. Met school erbij is het altijd zo moeilijk. ik probeer altijd op een vrije dag zoveel mogelijk foto’s te maken. En met goed licht te filmen, het goede licht zoeken vind ik vooral moeilijk!

4. Gezondheid.

Het klinkt een beetje cliché maar gezondheid vind ik echt belangrijk. Ik heb dit jaar natuurlijk veel mee gemaakt zoals sommige van jullie wel weten die mij al langer volgen. Mij vader heeft 13 minuten zonder zuurstof gezeten. Dat was een heftige periode.

5. Familie en vrienden.

Dit is natuurlijk wel vanzelf sprekend. Ik ben door deze periode heel wat vrienden verloren, simpelweg omdat ze niet altijd voor mij klaarstaan, dan heb ik liever minder vrienden maar goede, dan veel vrienden en veel fake. Maar ook met familie heb ik gemerkt wie er wel echt voor je klaarstaat en wie niet. Maar door de moeilijke periode heb ik ook vrienden beter leren kennen die ik nog niet zo goed kende en daar ben ik heel blij om!

Het is echt zo: Je vrienden leer je kennen in moeilijke tijden!

Wil je de tag overnemen ? Neem hem zeker over, Ik denk dat de meeste de tag al hebben ingevuld. Zo niet. Neem hem over!

Liefs Shannon

Word jij mijn 50e bloglovin volger?

10 gedachtes over “5 Reasons why I smile tag!

  1. Wat een leuke tag! Wel heftig van je vader, dat maakt denk ik inderdaad echt wel dat je gezondheid meer waardeert en je er meer bewust van bent. Ik hoop trouwens dat je snel je 50ste volger mag halen! Ik volg je in ieder geval al! 🙂

Geef een reactie

