Essence 14 adorable matt!

De lipsticks van Essence uit de zwarte huls lijn vind ik heel fijn, sinds de schappen vernieuwd werden kwam er ook een nieuw kleurtje bij Adorable matt! Is die echt matt? Hoe is de kleur? En de pigmentatie?

image

Dit is de huls. Deze kennen jullie vast wel. Deze lijn vind ik zelf het fijnst van Essnce qua lipproducten.

image

De naam en kleurcode.

image

Swatch: een prachtige koele rode toon. Dit een opvallende rode kleur die ik zelf wel heel mooi vind! Of die matt is ? Semi matt als je mij vraagt. Ik heb veel mattere lipsticks. Maar een semi matte finish vind ik heel mooi!

image

De kleur past niet echt bij mijn trui en achtergrond, maar voor bijvoorbeeld kerst zou die heel classy kunnen staan! Ja ik ben verliefd!

Liefs Shannon

12 gedachtes over “Essence 14 adorable matt!

Geef een reactie

