Max & more champagne rose

Het huismerk van de Action heeft hele fijne make up. Vooral de blushes vind ik er goed! Zo heeft de Action normale oogschaduw maar ook gebakken. Ik review een palet.

image

Dit palet bevat verschillende roze en bruine tinten. Het doosje is bol en rond. Weer eens iets anders dan die vierkante platte doosjes. De kleuren vind ik er mooi uitzien.

image

0

De swatches. De swatches vind ik zelf er goed uitzien voor maar €1,39. Elke kleur vind ik goed gepigmenteerd. Gelukkig zijn de kleuren allemaal anders. Zodat je toch steeds een andere look kan maken.

Ze hebben deze paletjes ook ik andere varianten, maar die vind ik minder. Hier ben ik erg over te spreken!

Misschien leuk voor als je met je vriendinnen gaat dobbelen met sinterklaas?

Liefs Shannnon

12 gedachtes over “Max & more champagne rose

Geef een reactie

