50 bloglovin followers! + winactie?

Jaaaaa! Ik heb de 50 followers op bloglovin behaald! Echt super gaaf! Heel erg bedankt allemaal! Toen ik mijn blog begon had ik dit niet durfen te dromen! image Zoals ik al zei had ik dit niet verwacht, en ik ga zeker verder met bloggen! De laatste tijd is mijn uploadschema heel rommelig geworden, maar daar wordt weer aan gewerkt! Maar om jullie te bedanken wil ik natuurlijk wel cadeautjes geven. Maar; wat vinden jullie leuker? 1 groter pakket, of juist allemaal kleine cadeautjes zodat er meer kans is om te winnen? Let me know! Nogmaals heel erg bedankt !!!! En nu op naar de 75? Zou dat haalbaar zijn? Liefs Shannon

Wil je me volgen op Bloglovin? Of Instagram?

37 gedachtes over “50 bloglovin followers! + winactie?

  1. Super leuk gefeliciteerd! De 75 en 100 en meer gaan ook zeker nog komen! Wat leuk ook dat je een winactie wilt organiseren! Ik vind het allang super leuk dat je dat doet, dus groot of klein maakt mij niet uit.

Geef een reactie

