Update

Vandaag heb ik weer een update artikel!

Wat jullie de komende dagen op mijn blog kunnen verwachten, en hoe alles gaat. Lekker persoonlijk dus!

Allereerst ik ben zรณ blij met de 50 followers, ik wil jullie nogmaals bedanken. Ondertussen zit ik al op 51 !
En over de winactie, daar ben ik natuurlijk al voor rond aan het kijken. Hebben jullie trouwens iets wat jullie graag willen? Iets wat veel aan wordt gevraagd kan ik natuurlijk naar kijken!

Ten tweede school. Mijn blog staat natuurlijk op een lager pitje omdat ik mij even op school focus. Ik heb jammer genoeg al 3 onvoldoendes binnen, waarvan een cijfer een 5.4, wat is dit balen zeg! Hopelijk is er iets perongeluk fout gerekend, zodat we bij het nakijken toch een voldoende kuenen invullen.. ik hoop het! Vandaag ( dinsdag) heb ik mijn laatste toets van engels. Vanaf volgende week hoop ik mijn uploadschema weer in orde te hebben!

En wat betreft BeautyblogShannon, er loopt natuurlijk een heel leuk concept de bloggersbattle! Ik vind het stuk heel goed wat jullie hebben bedacht! Ik ben jammer genoeg niet zo creatief haha!

Verder komen de feestdagen eraan, en natuurlijk wil ik mijn blog ook in feestelijke sfeeren ombrengen. Eerst gericht op sinterklaas, dan op Kerst en later op oud en nieuw!

En misschien is het ook leuk om een q &a te doen? Wat misschien hebben jullie vragen over mij? Mijn blog? Meer persoonlijk? Over school of wat dan ook? Laat het maar weten als jullie vragen hebben! Ik ben heel benieuwd hoeveel jullie eigenlijk van mij weten en hoeveel eigenlijk ook weer niet ! Haha

Liefs Shannon

11 gedachtes over “Update

  1. Leuke update! Jammer dat het een beetje tegenzit met school, komen echt wel weer betere periodes! Ik heb wel een vraag: Waarom ben je begonnen met bloggen? En wat is naast bloggen een hobby van je?

  2. Aghhh, dat is balen 3, onvoldoendes….er even stevig aan trekken en dan komt dat weer goed…
    een vraag voor de Q & A?…euhhh welke kleur kleding zou je nooit dragen?

Geef een reactie

