Kiko colour sphere duo eyeschadow 103

De Kiko oogschaduws bevallen mij wel, ik heb er al 2 gereviewd,maar van een andere lijn. Ik had deze duo oogschaduw nog liggen in mijn review bak. Benieuwd?

image


Allereest zit de oogschaduw vepakt in een zwart doosje. Hierdoor kijkt de oogschaduw toch ‘duurder’.

image

Op de achterkant van dit doosje staan de ingrediënten.

image

Als je de oogschaduw uit het doosje haalt, krijg je een ronde verpakking en een doozichtige top en witte bedrukte letters. Als je het openmaakt zie je de kleuren natuurlijk.

Links een poederroze oogschaduw en rechts een bruine oogschaduw met glitter, wat fijner en grover door elkaar heen.

image

De swatches. Dit is na 1 keer. Allebei de kleuren zijn niet perfect gepigmenteerd, de lichte kleur zou zo als highlighter mooi staan, en de donkere kleur als een donkere topcoat.

Maar laat ik eens lagen erbij toevoegen.

image

Dit is na 4 laagjes. Na 3 zou het al prima zijn. De kleuren hebben dan het pigment dat je verwacht als je naar de doosje kijkt. Ik vind ze prachtig! Ze zijn allebei niet heel kruimelig, maar kijk uit met fall out, want dat is er wel.

De prijs is : €6,90

Te koop bij de Kiko winkels en op de website.

Zou jij deze oogschaduw duo aanschaffen?

Liefs Shannon.

Volg je mij al op Bloglovin en Instagram?

8 gedachtes over “Kiko colour sphere duo eyeschadow 103

Geef een reactie

