Winactie #2

Ja dit is alweer de tweede winactie! Ik ben super blij met jullie mijn volgers ! Ik heb de 50 volgers op Bloglovin gehaald, zelf had ik dit niet verwacht! De teller staat op dit moment zelf alweer op 54! Ik ben stiekem wel trots! In het volgende filmpje laat ik zien wat er valt te winnen en hoe en wat verder, kan je op dit moment geen filmpje bekijken, lees dan snel verder!

Wat te winnen?

Bij mijn 2e winactie kan je de volgende producten winnen:

– Een oogschaduw palet van Catrice het Absolute Nude palet.

– Een nagellak van Loreal. Een zwart witte top coat.

– Een nagellak van Rimmel, persoonlijk vind ik de nagellakjes van Rimmel heel fijn.

– Een Burts Bees lippenbalsem in de granaatappel geur

– Een lipgloss van Khroma beauty, de beautylijn van de Kardashian zusjes.

Mocht je een of meerdere producten hebben, dan kan je ze natuurlijk altijd doorgeven met sinterklaas of Kerstmis!

unnamed

Tot wanneer kan je meedoen?

De winactie loop van vandaag tot en met 1 december. Op 2 december maak ik de winnaar bekend. Mocht je de winnaar zijn, mail me dan meteen.

Hoe doe je mee?

1. Allereerst moet je mij volgen op Bloglovin, hier draait natuurlijk de hele winactie om!

2. Like het bericht op Bloglovin

3. Laat een reactie achter op mijn blog of YouTube.

Deze stappen zijn verplicht, maar natuurlijk maar je ook extra kans met de volgende stap. Per extra stap wordt je naam extra in de doos gegooid.

1. Volg mij op YouTube

2. Volg mij op Instagram

3. Repost mijn instagram foto die met deze winactie te maken heeft! Tag mij of zet erbij @_shannx en #beautyblogshannonwinactie

Dit is het, hopelijk doen jullie allemaal mee!

Liefs Shannon

24 gedachtes over “Winactie #2

  1. Gefeliciteerd, dit heb je dik verdiend., let maar op voor je het weet zit je op de 100 volgers…..ik doe graag mee aan je winactie, en heb alle verplichte stapjes gedaan…ook volg ik je op youtube…
    groetjes Petra

    ( die smakelijk gelachen heeft om het stukje video achter dit filmpje voor deze actie…haha wat kan jij grappig kijken toen je ( k denk, je vader ) aan het hoesten was)

  2. Wat een supergave winactie! Lijken me allemaal hele fijne producten. 🙂 Ik volg je nu op Bloglovin, heb je post ook geliked. Ik volg je nu ook op Instagram en YouTube!

  3. Wow zo vlug dat je aantallen stijgen! Heel erg gefeliciteerd ermee, zo gaat het goed 😀
    Ik volg je blog en deze post kreeg van mij ook een hartje.

    Omdat ik veel kans wil maken hihi (dit is echt een mooi pakketje) volg ik je nu ook via Instagram (BySilke) en via Youtube (SilkeeMusic)!

    Fijn weekend! 🙂

  4. Wat een superleuke actie. Ik volg en like je via BL (melissavanstipdonkmaas), en ik volg je vanaf nu ook via Youtube (heb een reactie achtergelaten; melissa van stipdonk) en ik volg je vanaf nu ook via Instagram en heb de actie gerepost (melissamaas1984). Gr. Melissa (melissamaas@hotmail.com)

  5. Hihi die bloopers! 🙂
    Ik doe graag mee met je winactie, het zijn leuke producten! Op naar nog meer volgers! Alle verplichte dingen heb ik gedaan.

Geef een reactie

