DR VAN DER HOOG CREAMY COCONUT.

Maskertjes, de een gebruikt ze maar de ander ook niet. Ik ben meer het type ‘ik ben te lui om een masker op te doen’. Maar nu besloot ik toch echt om een masker te reviewen. De creamy coconut variant van DR. Van der Hoog.

Vanaf nu tot 5 december wil ik producten reviewen tot en met 5 euro. Voor inspiratie voor sinterklaas en eventueel kerst.

image

Het masker zit in een kartonnen doosje. Wat toch meer een ‘luxe’ uitstraling geeft.

image

In dit doosje het het masker in een zakje. Erop staat de naam bedrukt. En op de achtergrond zie je dus het ‘thema’ in dit geval Kokos.

image

Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst en de gebruiks aanwijzing.

image

Dit is de substantie. Het is een wat dikkige romige stubstantie.

image

En dan op mijn gezicht. Je kan met dit zakje een royale laag aanbrengen. Wat mij als eerste opvalt is dat de geur heel subtiel is. En dat er kleine blauwe spikkels in zitten zoals hieronder te zien is.

image

De blauwe spikkels.

image

Ik was de tijd eerlijk gezegd vergeten. Op de verpakking staat dat je het masker 10 tot 15 minuten erop kan laten zitten. Dit is een uur later. Oeps.. ach ja, zo kan het masker misschien beter intrekken? Ook is het laagje minder dik geworden en op sommige plekken zelfd opgedroogd.

Snel eraf wassen!

image

En dit is na. Ten eerste voelt mijn gezicht echt zijde zacht aan! En ook zijn mijn de bultjes op mijn hoofd iets kleiner geworden.

Ik vind dit masker zeker een aanrader! Zelf heb ik dit masker voor 0,89€ bij de Action gekocht. Maar je kan ze ook bij de Kruidvat of de Etos kopen voor 2€ a 3€

Misschien een leuke sinterklaas tip?

Liefs Shannon

Doe je al mee met mijn winactie?

En volg je mij al op Instagram en Bloglovin?

19 gedachtes over “DR VAN DER HOOG CREAMY COCONUT.

Geef een reactie

